تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سقوط ۱۸ درصدی «بیت‌ کوین» در یک هفته

ارزش بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار طی یک سال گذشته حدود ۳۲.۶ درصد و طی یک هفته گذشته ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده است. بیت کوین با قیمت ۲۵,۵۱۹.۱۴ دلار معامله می‌شود. سایر رمزارز‌های دیگر بازار نیز به دنبال بیت کوین دچار افت قیمت شده‌اند.

کد خبر: ۱۳۱۵۶۸
۰۹:۳۸ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

سقوط ۱۸ درصدی «بیت‌ کوین» در یک هفته

دیدارنیوز: بیت کوین، محبوب‌ترین رمزارز بازار روز‌ها و ماه‌های پررونقی را سپری نمی‌کند و طی ۲۴ ساعت گذشته با افت قیمت حدود ۷ درصدی حتی در برخی ساعات با قیمت ۲۵۱۰۰ دلار نیز معامله شده است. با این حساب ارزش این ارز دیجیتال طی یک سال گذشته حدود ۳۲.۶ درصد و طی یک هفته گذشته ۱۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

به نقل از دیجیاتو، قیمت اتریوم نیز برای اولین بار از ژانویه ۲۰۲۱ تاکنون به زیر ۱۵۰۰ دلار رسیده و در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۳۵۱ دلار معامله می‌شود.

با وجودی که برخی تحلیلگران بازار از بیت کوین ۱۰۰ هزار دلاری و ۷۰ هزار دلاری در سال ۲۰۲۲ صحبت می‌کردند و سرمایه‌گذاران را با تحلیل‌های خود به سمت خرید بیت کوین تشویق می‌کردند، ولی آنچه در عمل در بازار دیده می‌شود، وضعیت دیگری است.

سقوط ۱۸ درصدی «بیت‌ کوین» در یک هفته

افت قیمت بیت کوین و سایر رمزارز‌ها
در زمان نگارش این مطلب و بر اساس داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ، بیت کوین با قیمت ۲۵,۵۱۹.۱۴ دلار معامله می‌شود. سایر رمزارز‌های دیگر بازار نیز به دنبال بیت کوین دچار افت قیمت شده‌اند.

با ریزش قیمت بیت‌کوین معمولا ارزش سایر رمزارز‌ها نیز سقوط می‌کند. طی ۲۴ ساعت گذشته و به دنبال کاهش قیمت حدود ۸ درصدی بیت کوین، قیمت اتریوم نیز با ریزش حدود ۸ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته و ۲۸ درصد طی یک هفته گذشته در زمان نگارش این مطلب با قیمت ۱۳۵۱ دلار معامله می‌شود.

همچنین داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ نشان می‌دهند از بین ۱۰ رمزارز محبوب بر اساس ارزش بازار، سولانا با افت قیمت حدود ۳۱ درصد طی یک هفته گذشته و ۱۰ درصد ریزش طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین سقوط قیمت را از آن خود کرده و اکنون با قیمت ۲۸.۸۳ دلار معامله می‌شود.

وضعیت سایر ارز‌های دیجیتال هم چندان خوب نیست و بازار قرمزپوش شده است. باید منتظر ماند و دید این روند حرکت نزولی تا چه زمان ادامه دارد و آیا شاهد بیت‌کوین با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار خواهیم بود یا خیر؟

برچسب ها: بیت کوین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی