تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

ضرورت ارتقای خدمات شهری در کلانشهر اهواز

شهروندان همواره بر ارائه خدمات شهری مناسب در اهواز تاکید دارند.

کد خبر: ۱۳۱۵۵۸
۰۸:۳۲ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

حدیث موسوی یکی از ساکنان اهواز در گفت گو با خبرنگار دیدار نیوز گفت: هرروز که برای خرید، رفتن به بازار یا بردن پسرم به باشگاه ورزشی از خانه بیرون می رویم با خیابان‌های که بدون آسفالت و خاکی هستند روبرو هستیم که کار عبور و مرور را برای ما سخت کرده است و سایل نقلیه که تردد می‌کنند در تابستان گرد و خاک به پا می‌کنند.

وی بیان داشت: این گردو خاک به داخل خانه‌های ما منتقل می‌شود و گاهی که لباس‌ها رو شسته و در حیاط خانه آویزان می‌کنیم پر از خاک می‌شوند و مجبوریم دو مرتبه بشوریم این وضعیت خیلی بدی است که ما اهالی مهدیس با آن روبرو هستیم.

موسوی افزود: از فصل پاییز و زمستان برای شما نگویم که با صحنه‌های خیلی بدی مواجه می‌شویم و از انجایی که خیابان‌های کوی جانبازان خاکی است و فاقد شن کوبی و آسفالت بوده با آبگرفتگی و گل بودن در فصل پاییز و زمستان عبور و مرور با مشکلات خیلی زیادی به همراه است.

این شهروند اهواز ادامه داد: با بارش باران گل و لای خیابان به فاضلاب‌ها که گاهی روباز هستن رفته و باعث انسداد فاضلاب و پس زدگی آن می‌شود و برای همه مردم مشکلاتی را به وجود می‌آورد در شهر اهواز که مرکز استان خوزستان است انتظار رسیدگی به مشکلات بسیار بالاتر است.

وی گفت: گاهی ما می‌شنویم که روستا‌ها از نعمیت جاده و آسفالت بهره‌مند شدند آیا برای ما که در مرکز استان خوزستان زندگی می‌کنیم داشتن خیابان‌های آسفالت شده و هموار چیز زیادی است از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم و اقعا این وضعیت معابر در اهواز خیلی ناراحت کننده است.

موسوی تصریح کرد: زمانی که ما از مرکز شهر (نادری) به مهدیس می‌آیم تاکسی فقط تا اتوبون مسافر منتقل می‌کند و می‌گوید برای رفتن به مناطق که آسفالت نیستند نمی‌روند و ما هر بار باید مسافت حدود ۴۰ دقیقه را پیاده به خانه بیاییم.

این شهروند اهواز گفت: مسئولان شهرداری اهواز با توجه به جمعیت کوی مهدیس و منازل جانبازان خواهشا سری به این مناطق بزنند تا از نزدیک در جریان این مشکلات قرار بگیرند و چاره‌ای برای این معظلات بیاندیشند. فراموش نکنیم بنکداران که بزرگترین مرکز پخش و توزیع مواد غذایی است، بازار آهن و جمعه بازار شهر اهواز در کوی مهدیس واقع شده و همین امر عنایت ویژه مسئولان را می‌طلبد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی