تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

استقلال و یک نیمکت داغ؛ «سردار» چقدر برای مربی خارجی هزینه می‌کند؟

طبق شنیده‌ها، استقلالی‌ها هنوز به طور جدی با مربیان خارجی صحبت نکرده اند، اما قطعا با امثال نکونام و عنایتی مذاکره شده است. در مورد رقم مربی خارجی هم گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که خیلی دقیق نیست، اما بعید به نظر می‌رسد استقلال بتواند بیش از یک میلیون دلار در این زمینه هزینه کند.

کد خبر: ۱۳۱۴۱۳
۱۳:۴۲ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

استقلال و یک نیمکت داغ؛ «سردار» چقدر برای مربی خارجی هزینه می‌کند؟

دیدارنیوز: بعضی از هواداران استقلال به مصاحبه سردار آجورلو که البته تکذیب شد اشاره کرده و می‌گویند مدیران باشگاه نمی‌خواهند خیلی برای مربی خارجی هزینه کنند.

مربی خارجی خوب پول خوب هم می‌خواهد و با توجه به افزایش قیمت دلار جذب یک مربی درجه دو خارجی هم هزینه بر است؛ هرچند که در سال‌های اخیر قیمت مربیان ایرانی هم به طرز سرسام آوری بالا رفته و حتی به ۱۶ میلیارد تومان هم رسیده است.

در ماجرای استقلال هم خیلی‌ها عقیده دارند باشگاه از ابتدا به دنبال نکونام بود و نمی‌خواهد خیلی برای مربی خارجی هزینه کند، اما بهرحال تا زمانی که نام سرمربی جدید به طور رسمی اعلام نشود، نمی‌توان با قاطعیت در این مورد نظر داد.

طبق شنیده‌های ما استقلالی‌ها هنوز به طور جدی با مربیان خارجی صحبت نکرده اند، اما قطعا با امثال نکونام و عنایتی مذاکره شده است. در مورد رقم مربی خارجی هم گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که خیلی دقیق نیست، اما بعید به نظر می‌رسد استقلال بتواند بیش از یک میلیون دلار در این زمینه هزینه کند.

در واقع آن‌ها باید سراغ مربیانی بروند که خیلی گران نباشند و در عین حال روی فوتبال ایران و آسیا شناخت خوبی داشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی