تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
روایت بیستمین نمازجمعه شهر امید

آقای رئیس‌جمهور! حال مردم خوب نیست

حجت‌الاسلام منصف در پایان خطبه‌های این هفته نماز جمعه و پس از شنیدن دغدغه‌ها و گلایه‌های بعضی از نمازگزاران، گفت: آقای رئیس‌جمهور! حال مردم خوب نیست، نجابت و شرافت مردم را به پای فراموش‌کاری‌شان نگذارید، آزمون و خطا‌ها جزئی از زندگی‌شان شده، فراموش نمی‌کنند.

کد خبر: ۱۳۱۳۸۰
۱۰:۱۷ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

آقای رئیس‌جمهور! حال مردم خوب نیست

دیدارنیوز: حجت‌الاسلام منصف امام جمعه شهر امید در خطبه‌های دوم نماز با تسلیت درگذشت تأسف‌بار جمعی از هم‌وطنان در سانحه قطار، گفت: هنوز داغِ مصیبت متروپل آبادان بر دل‌های‌مان آرام نگرفته بود که غم و رنج این حادثه دل‌های دردکشیده‌مان را عزادار کرد. صراحتا عرض می‌کنم در این حوادث، آن‌چنان که شایسته بود، واکنش و عکس‌العمل مناسب از جانب مقامات و مسئولان ابراز نشد.

ضمن آنکه در مواردی هم دلسوزانه عمل شد؛ اما همچنان انتظار بیشتری می‌رود. درمورد حادثه دلخراش قطار مسافربری لازم بود در همان روز اول حداقل یک مقام مسئول در این حوزه برکنار می‌شد یا خود استعفا می‌داد. ضمن آنکه همین‌جا از رئیس‌جمهور محترم درخواست می‌کنم دستور دهید در انتخاب مدیران حوزه‌های تخصصی دقت نظر بیشتری به کار بسته شود.

به آقای رئیس‌جمهور محترم عرض می‌کنم کاش این روز‌ها بیشتر به مسئولان و مدیران سخت گرفته می‌شد تا شاید این مردم نجیب و شریف کمتر سختی بکشند. این نمی‌شود که فقط مردم هزینه بدهند، مدیران ناکارآمد و بی‌لیاقت را حذف کنید، فرصت آزمون و خطا نداریم. تصمیمات سخت را زودتر بگیرید تا مردم کمتر سختی بکشند.

امام جمعه شهر امید در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت درگذشت مرحوم سیدمحمود دعایی گفت: مرحوم دعایی نماد یک مسئول و روحانی ساده‌زیست حامی و همراه مردم به معنای واقعی بود. مهم‌تر اینکه این همراهی و حمایت و ساده‌زیستی ذره‌ای به دروغ و عوام‌فریبی آلوده نبود. خط‌کشی‌ها و مرزبندی‌ها برایش بی‌معنا بود. منش و آیین او تجلیل از انسان و مقام انسانیت بی‌توجه به گرایش سیاسی و حتی دین و مذهب بود. به اعتدال، آن هم اعتدال حقیقی و نه راحت‌طلبانه، وفادار بود و متعهدانه به آن عمل می‌کرد. در فقدان او، وفاداری و عمل به اعتدال و مدارا و صداقت بالاترین پاسداشت و تکریم انسانیت است. تکرار می‌کنم اعتدال حقیقی و نه منفعت‌طلبانه و راحت‌طلبانه چیزی است که این روز‌ها بیش از همیشه به آن نیاز داریم.

حجت‌الاسلام منصف در پایان خطبه‌های این هفته نماز جمعه و پس از شنیدن دغدغه‌ها و گلایه‌های بعضی از نمازگزاران، گفت: آقای رئیس‌جمهور! حال مردم خوب نیست، نجابت و شرافت مردم را به پای فراموش‌کاری‌شان نگذارید، آزمون و خطا‌ها جزئی از زندگی‌شان شده، فراموش نمی‌کنند؛ اما همچنان امیدوارانه صبوری می‌کنند، لطفا این صبوری و نجابت را با تکرار‌نکردن خطا‌های آزموده جبران کنید. از خداوند بزرگ توفیق‌مان در خدمتگزاری به این مردم صبور و نجیب و همچنین خدمتگزاری واقعی به آزادی، حقیقت و عدالت را خواستارم. خودم و شما را به مدارا، رحم و مروت و انصاف با یکدیگر توصیه می‌کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی