تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرعامل جدید پتروشیمی اروند:

به همراه همکارانم با هدف رسیدن به قله‌، پتروشیمی اروند را توسعه خواهیم داد

مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند در مراسم معارفه خود گفت: به همراه دیگر همکاران شرکت تمام تلاش خود را برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و توسعه شرکت بکار خواهیم بست.

کد خبر: ۱۳۱۳۳۶
۱۶:۲۷ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

به همراه همکارانم با هدف رسیدن به قله‌، پتروشیمی اروند را توسعه خواهیم داد.

دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند؛ محمدرضا کریمی در این مراسم با سنگین برشمردن مسئولیت محول شده از دو جنبه اظهار داشت: این مسئولیت از دوجهت بر دوش من سنگین است، ابتدا به دلیل آنکه دکتر علی عسکری از خدمتگزاران نظام به بنده اعتماد کرده و حکم بنده را امضا کرده و دوم به آن دلیل که پیام این انتصاب، جانشین پروری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های نسل‌های تازه تر است.

 

وی افزود: هم‌دوره‌ای‌های ما و هم نسل‌های ما بسیار خوشحال هستند و باور دارند که می‌توان با تلاش و کوشش پیشرفت کرد، به پله‌های بالاتر رسید و اکنون این مسئولیت بر دوش من سنگین‌تر است چرا که باید اثبات کنیم که نسل ما هم می‌تواند به مانند نسل‌های قبل‌تر صنعت پتروشیمی را توسعه دهد و در این صنعت تاریخ ساز شود.

مدیرعامل پتروشیمی اروند با تشریح برنامه های خود اضافه کرد: تلاش می‌کنم در بستر اقتصاد دانش بنیان مجموعه را اداره کنم و اطمینان دارم اقتصاد دانش بنیان می‌تواند باعث توسعه شود و قصد داریم با کمک دیگر همکاران، پتروشیمی اروند را به صورت متوازن رشد دهیم و از آنچه امروز قرار دارد، بالاتر ببریم.

کریمی ادامه داد: بهره‌گیری از شرکت‌های داخلی از دیگر اهداف ما خواهد بود و اطمینان داریم با ظرفیت موجود در کشور، می‌توان وابستگی به خارج را به صورت کامل قطع کرد و به خودکفایی رسید.

محمدرضا کریمی که به عضویت هیات مدیره پتروشیمی اروند نیز درآمده است، رسیدن به شرکت سبز و بدون آلایندگی را در دسترس خواند و گفت: می‌توانیم در ادامه مسیر این اصل مهم را ممکن کنیم و به شرکت بدون آلایندگی برسیم و فصل تازه‌ای از صنعت پتروشیمی را به جامعه پیرامون معرفی کنیم.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های خود برای مدیریت شرکت اذعان داشت: همان برنامه‌های بلند مدتی که در دوره مهندس نشان ‌زاده برای رسیدن به تعالی و شکوفایی پتروشیمی اروند تدوین شد و شرکت را به جایگاه فعلی رساند را ادامه خواهیم داد.

کریمی افزود: این مسیر تازه آغاز شده و تا رسیدن به قله‌ها و چشم انداز ترسیم شده، مسیر را خواهیم پیمود و به کمک دوستان و حمایت گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، کارخانه PVC2 که اکنون طرح آن نهایی شده و ۳۰۰ هزارتن به حجم محصولات شرکت خواهد افزود را به سرانجام خواهیم رساند.

مدیرعامل پتروشیمی اروند در ادامه‌ی ارائه برنامه توسعه شرکت تاکید کرد: اطمینان دارم میتوانیم با کمک همکاران و با برنامه‌هایی که در چشم انداز شرکت وجود دارد، اروند را بار دیگر توسعه دهیم و محصولات با ارزش افزوده بالاتر تولید کنیم و به عنوان یک صنعت مادر، هم زمینه‌ی توسعه صنایع بالادستی و میان‌دستی و هم زمینه سودآوری و ارزش آفرینی در صنایع پائین دستی را فراهم کنیم.

در ادامه وی با قدردانی از مدیران عاملی که طی سالیان اخیر در پتروشیمی اروند تلاش کرده‌اند گفت: از تجربیات همه متخصصین برای توسعه اروند استفاده خواهیم کرد.

کریمی در پایان با اشاره به سابقه‌ی حضور خود در منطقه‌ی ویژه پتروشیمی ماهشهر گفت: ۲۲ سال در بندر ماهشهر کار‌ و زندگی کرده‌ام و فرزندانم متولد ماهشهر هستند و از خداوند می‌خواهم توان مضاعفی برای ادای دین به این مردم نصیبم گرداند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی