تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آخرین وضعیت نیمکت استقلال؛ فرآیند انتخاب سرمربی ادامه دارد!

باشگاه استقلال پس از چند روز پرهیاهو درباره نیمکت مربیگری این تیم، اعلام کرد که فرآیند انتخاب سرمربی آبی‌ها همچنان ادامه دارد و مذاکره با گزینه‌های مدنظر در جریان است.

کد خبر: ۱۳۱۳۱۷
۲۱:۳۷ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

بیانیه باشگاه استقلال درباره «سرمربی جدید»

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: در حالی که باشگاه استقلال به دنبال به خدمت گرفتن جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان است، اما برخی شایعات حکایت از عدم موافقت نکونام برای حضور در استقلال و ماندن او در اهواز است.

فرهاد مجیدی هفته پیش طی بیانیه‌ای استقلال را به صورت ناگهانی ترک کرد و راهی امارات شد تا هدایت تیم الاتحاد را برعهده بگیرد.

پس از این اتفاق، باشگاه استقلال چند گزینه را برای جانشینی مجیدی در نظر گرفت و مذاکرات خود را آغاز کرد. 

کانال رسمی باشگاه استقلال دقایقی پیش بیانیه‌ای را منتشر کرد که نشان می‌دهد هنوز سرمربی جدید آبی‌ها برای فصل بعد مشخص نشده است.

در این بیانیه آمده است: باشگاه استقلال فرآیند انتخاب سرمربی جدید را با جدیت و دقت دنبال می‌کند. مذاکره با گزینه‌های مدنظر در حال انجام است و اخبار مربوط بعد از حصول نتیجه در اختیار هواداران عزیز قرار می‌گیرد.

همچنین هواداران عزیز مطمئن باشند فرآیند نقل و انتقالات از جانب باشگاه با تمام توان پیش می‌رود و تیم قهرمان ایران با قدرت در فصل جدید فوتبال حاضر خواهد شد.

به گزارش دیدارنیوز، جواد نکونام جدی‌ترین گزینه داخلی برای هدایت استقلال است که شنیده می‌شود به آبی‌ها پاسخ مثبت نداده است. همچنین امروز طبق اعلام برخی رسانه‌ها، باشگاه سپاهان هم پس از جدایی محرم نویدکیا به دنبال جذب اوست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی