تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آخرین جزئیات از هفدهمین روز از حادثه متروپل آبادان

هفده روز پس از سقوط برج متروپل تعداد اجساد جانباختگان به ۴۳ تن رسیده، تلاش برای یافتن پیکرهای احتمالی زیر آوار توسط گروه‌های امدادی حاضر در میدان ادامه دارد. حضور همه گروه‌های فنی و تجهیزاتی برای امدادرسانی باعث شده کار به سرعت مطلوبی در حال پیشروی کند.

کد خبر: ۱۳۱۳۱۴
۲۱:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

گزارش روز هفدهم خبرنگار اعزامی دیدار نیوز به محل حادثه متروپل ابادان/فاطمه کاظمی

دیدار نیوز خوزستان| استقرار جرثقیل های غول پیکر برای تسریع در آور برداری ساختمان در محل حادثه و کمک به نگه داشتن ساختمان باقی مانده از ریزش همچین تخلیه و تخریب منازل مجاور با محل حادثه کار آوار برداری تسریع میکند. 

ایستگاه های صلواتی در نزدیکی محل حادثه برای خدمات رسانی به امدادگران و نیروهای خدماتی  برپا شده بود. ضمن این که گروه های مردمی با توزیع آبمیوه ، نوشیدنی های سرد و کیک از امدادگران پذیرایی می کنند. 

روز سه شنبه ۱۰ خرداد ماه اعلام شد که کار آوار برداری و تخریب باقی مانده برج‌های دوقلوی متروپل به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه سپرده شده است.

معاون اول رئیس جمهور روز جمعه ۶ خردادماه بیان کرد: دولت خسارت خانه‌های اطراف که برای آوار برداری تخریب یا آسیب می‌بینند را حتماً پرداخت می‌کند. وی ادامه داد: دولت ۲ مورد را اولویت قرار داده که این حادثه را به اتمام برساند و به وضعیت خانواده‌های جانباختگان رسیدگی کند.


صبح روز جمعه (۱۳ خردادماه) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ضمن دیدار با خانواده های جانباختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل، درگذشت تعدادی از هموطنان آبادانی را تسلیت گفت: با مسببان این حادثه برخورد جدی خواهد داشت ، بازرسی و شناسایی ساختمان های غیر قانونی در خرمشهر و آبادان از وظایف مهم دولت می شود.

گزارش روز هفدهم خبرنگار اعزامی دیدار نیوز به محل حادثه متروپل ابادان/فاطمه کاظمی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی