تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نفتالی بنت: هیچ راه حلی برای مساله فلسطین وجود ندارد

نخست وزیر اسرائیل مدعی شد که هیچ راه حلی برای مساله فلسطین وجود ندارد.

کد خبر: ۱۳۱۲۸۱
۱۴:۴۷ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

نفتالی بنت هیچ راه حلی برای مساله فلسطین وجود ندارد

دیدارنیوز ـ روزنامه یدیعوت آحارونوت صبح امروز (چهارشنبه) از نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل طی بخش غیرعلنی نشست هفتگی کمیسیون خارجه و امنیت کنست (پارلمان اسرائیل) نقل کرد که وی سیاست اسرائیل در قبال فلسطینی‌ها را "بازی که نتیجه آن صفر است"، توصیف کرده است.

بنت تاکید کرد، راه حلی برای مساله فلسطین وجود ندارد که این مساله اسرائیل را وادار می‌کند تا آنچه را که قابل بهبود است، بهبود دهد، همچون زیرساخت‌ها و تعداد گذرگاه‌ها که این مساله باعث کاستن تعداد کارگران فلسطینی می‌شود که بدون مجوز وارد اسرائیل می‌شوند.

وی عنوان داشت که سیاست اسرائیل در قبال فلسطینی‌ها تا حد امکان بر مبنای مهار خشونت و بخشندگی در اقتصاد استوار است.

بنت درخصوص رخداد‌های مسجد الاقصی نیز گفت که اسرائیل نمی‌تواند به مدت یک ماه در هر سال از ترس شعله ور شدن منطقه پاورچین راه برود.

روز گذشته، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نفتالی بنت تصمیمی را برای افزایش کارگران غزه که اجازه ورود به اسرائیل را دارند، گرفته است.

شبکه عبری زبان "کان" گزارش داد که نفتالی بنت طی بخش غیرعلنی بررسی‌ها در کمیسیون امور خارجه و امنیت تصیم گرفت تعداد کارگرانی که از غزه اجازه ورود دارند، به جای ۱۲ هزار به ۱۵ هزار افزایش دهد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: نفتالی بنت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی