تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شایعه بزرگ؛ سپاهان رقیب استقلال برای امضای قرارداد با نکونام!

پس از کناره گیری محرم نویدکیا از هدایت سپاهان اصفهان، حالا خبر می‌رسد که طلایی‌پوشان به دنبال عقد قرارداد با جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان هستند؛ مربی‌ای که گفته می‌شود به استقلال نزدیک شده تا جانشین فرهاد مجیدی شود.

کد خبر: ۱۳۱۲۷۱
۱۳:۲۲ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

شایعه بزرگ؛ سپاهان رقیب استقلال برای امضای قرارداد با نکونام!

دیدارنیوز: باشگاه سپاهان بعد از کناره‌گیری محرم نویدکیا درصدد آن است تا هر چه زودتر سرمربی جدیدی را انتخاب کند.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان بعد از دو سال حضور در این تیم، سرانجام از جمع زردپوشان اصفهانی جدا شد و این باشگاه هم اعلام کرده که پروسه انتخاب جانشین این مربی، با سرعت در حال پیگیری است.

گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره سرمربی جدید سپاهان مطرح شده است، ولی امروز در اصفهان این شایعه مطرح شد که مدیران این باشگاه در حال مذاکره با جواد نکونام سرمربی فصل گذشته فولاد خوزستان هستند.

یکی از بازیکنان سپاهان که فصل آینده هم با این تیم قرارداد دارد، گفت: «من و چند بازیکن دیگر شنیده‌ایم که باشگاه در پی جلب رضایت نکونام است و اگر در این راه به نتیجه نرسد سراغ مربی خارجی خواهد رفت».

در مورد نیمکت مربیگری سپاهان چند گزینه داخلی و خارجی هم مطرح است و باید دید در نهایت مدیران باشگاه چه تصمیمی برای انتخاب سرمربی جدید خواهند گرفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی