تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
به مالکان منطقه کلاردشت زمین کشاورزی معوض واگذار می‌شود

ضرغامی: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند!

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه به مالکان منطقه کلاردشت زمین کشاورزی معوض واگذار می‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند!

کد خبر: ۱۳۱۲۶۶
۱۲:۴۵ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

ضرغامی: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند!

دیدارنیوز: وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: مصوب شد اگر قرار باشد منطقه کلاردشت کلا در اختیار منطقه میراث فرهنگی باشد و اگر امکان خرید و تملک زمین‌های مردم را نداریم، بتوانیم از زمین‌های اطراف در اختیار مراتع و جنگلداری زمین معوض به مردم بدهیم تا کشاورزی کنند.

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گزارشی که از روز گذشته از چند شهر شمالی به ویژه کلاردشت داشتم آقای رئیس‌جمهور پشتیبانی جدی‌ای داشتند.

وی عنوان کرد: به موجب این گزارش مصوب شد اگر قرار باشد آن منطقه کلا در اختیار منطقه میراث فرهنگی باشد و اگر امکان خرید و تملک زمین‌های مردم را نداریم، بتوانیم از زمین‌های اطراف در اختیار مراتع و جنگلداری زمین معوض به مردم بدهیم تا کشاورزی کنند و این اندازه به مردم ظلم نشود. به عنوان وزیر میراث فرهنگی می‌دانم که به مردم ظلم می‌شود.

ضرغامی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند. خوشبختانه آقای رئیسی و وزیر کشاورزی کاملا حمایت کردند و همراه بودند. به عزیزان در کلاردشت این خبر خوش را می‌دهم که با همکاری اداره کل جنگل‌ها و مراتع زمین کشاورزی به صورت معوض به آن‌ها بدهند تا آن‌ها به کار‌های خود بپردازند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی