تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

یک سوال مهم؛ نکونام بند جدایی را فعال می‌کند؟

گزینه نهایی باشگاه استقلال برای جانشینی فرهاد مجیدی، جواد نکونام سرمربی فعلی فولاد خوزستان است. با این حال، مسئولان فولاد مخالفت‌شان را با جدایی نکونام اعلام کرده و گفته‌اند براساس درخواست او به دنبال جذب بازیکن مدنظر هستند. مخالفت فولادی‌ها باعث شده تا این سوال مطرح شود که این مربی بند جدایی‌اش را فعال می‌کند یا خیر؟

کد خبر: ۱۳۱۲۶۴
۱۲:۳۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

یک سوال مهم؛ نکونام بند جدایی را فعال می‌کند؟

دیدارنیوز: در صورت ادامه مخالفت باشگاه فولاد خوزستان با جدایی جواد نکونام برای پیوستن به استقلال، احتمال دارد این مربی بند جدایی‌اش را فعال کند.

گزینه نهایی مسئولان باشگاه استقلال برای جانشینی فر‌ها مجیدی کسی نیست جز جواد نکونام. دلیل اینکه تاکنون به صورت رسمی نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال معرفی نمی‌شود، بحث نحوه جدایی او از تیم فوتبال فولاد خوزستان است. مسئولان فولاد مخالفت‌شان را با جدایی نکونام اعلام کرده و گفته‌اند براساس درخواست او به دنبال جذب بازیکن مدنظر هستند.

نکونام، اما در قراردادش بند فسخ دارد و احتمال می‌رود در صورتی که کشمکش‌ها بین فولاد و استقلال ادامه داشته باشد، بند جدایی‌اش را فعال کند. مسئولان استقلال دوست ندارند وارد فضای تنش با فولادی‌ها شوند و در تلاش هستند با مذاکره رضایت مدیران فولاد را بگیرند. روز گذشته، مسئولان استقلال برای فعال‌سازی بند جدایی نکونام مذاکراتی با فولادی‌ها انجام داده‌اند تا با دادن رقمی رضایت آن‌ها را بگیرند.

برای تکمیل کادر فنی نکونام در استقلال هم مذاکراتی با گابریل پین مربی ایتالیایی و دستیار فصل گذشته فرهاد مجیدی صورت گرفته است. پین با وجود یکسری فضاسازی‌ها پیشنهاد مالی‌اش را به مسئولان استقلال داده است. مسئولان باشگاه استقلال هم که دوست دارند پین در کادر فنی نکونام حضور داشته باشد، مذاکرات جدی با وی داشته‌اند.

براساس این گزارش، نکونام با خود دستیار اسپانیایی‌اش در فولاد و مهدی هاشمی‌نسب را به استقلال می‌آورد. همچنین احتمال دارد با صحبت‌های مدیران استقلال با نکونام، مربی دروازه‌بان‌های آبی‌پوشان همچنان بهزاد غلامپور باشد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی