تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک اعلام کرد

ایرانیان در تایلند هر نوع برخورد خارج از ضوابط قانونی را اطلاع دهند

سفارت کشورمان در بانکوک تایلند با انتشار بیانیه‌ای خبر کذب روزنامه بانکوک پست در خصوص ایران و شهروندان محترم ایرانی را کاملا تکذیب کرد. در بیانیه سفارت آمده است: از هموطنان مقیم تایلند و گردشگران ایرانی عازم تایلند تقاضا می‌شود هر نوع برخورد خارج از ضوابط قانونی را در سریع‌ترین زمان ممکن به سفارت اطلاع دهند.

کد خبر: ۱۳۱۲۴۹
۱۱:۱۹ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

ایرانیان مقیم تایلند هر نوع برخورد خارج از ضوابط قانونی را اطلاع دهند

دیدارنیوز: سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک با انتشار بیانیه‌ای خبر کذب روزنامه بانکوک پست در خصوص ایران و شهروندان محترم ایرانی را کاملا تکذیب کرد.

در این بیانیه آمده است: طی تماس‌های متعدد دیپلماسی مقام‌های رسمی تایلند خبر روزنامه بانکوک پست را به هیچ عنوان تأیید نکرده و نسبت به انتشار آن ابراز تأسف کردند. مزید اطلاع هم‌وطنان گرامی رسیدگی به موضوع همچنان در دستور کار سفارت قرار دارد. همچنین از هم وطنان مقیم تایلند و گردشگران ایرانی عازم تایلند تقاضا می‌شود هر نوع برخورد خارج از ضوابط قانونی را در سریع‌ترین زمان ممکن به سفارت اطلاع دهند. حفاظت از منافع ایران عزیز و ایرانیان گرانقدر وظیفه ذاتی و موجب افتخار ما است.

روزنامه بانکوک پست روز دوشنبه ۱۶ خرداد در گزارشی به نقل از یک منبع آگاه در پلیس تایلند مدعی شده بود که پلیس سلطنتی این کشور در پی افزایش نگرانی‌ها از فعالیت جاسوسان منتسب به ایران دستور محرمانه‌ای را صادر کرده و براساس آن افرادی را که مظنون به جاسوسی برای ایران هستند تحت نظر بگیرد. به همین منظور اعلام شده بود که سازمان‌های امنیتی تایلند به دقت حرکات شهروندان ایرانی را زیر نظر گرفتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی