تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

پلی‌آف جام جهانی؛ استرالیا با عبور از امارات حریف پرو شد

تیم ملی فوتبال استرالیا با شکست امارات موفق شد به مرحله نهایی پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند و حالا باید برای صعود به جام جهانی، پرو را از پیش رو بردارد.

کد خبر: ۱۳۱۲۲۱
۰۸:۴۱ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

پلی‌آف جام جهانی؛ استرالیا با عبور از امارات حریف پرو شد

دیدارنیوز: تیم ملی استرالیا با غلبه بر امارات، نماینده قاره کهن در دیدار پلی‌آف صعود به جام جهانی قطر لقب گرفت.

تیم‌های ملی فوتبال امارات و استرالیا از ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته (سه‌شنبه - به وقت ایران)، در ورزشگاه احمد بن علی الریان و در دیدار پلی‌آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، مقابل هم صف‌آرایی کردند که در این بازی استرالیا به برتری ۲ بر یک دست یافت.

پس از ۴۵ دقیقه بدون گل، کانگورو‌ها در دقایق نخست نیمه دوم به گل رسیدند و جکسون اروین در دقیقه ۵۳، دروازه امارات را گشود. این برتری دیری نپایید و کایو چهار دقیقه بعد، گل تساوی امارات را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و آیدین هروستیچ در دقیقه ۸۴ گلزنی کرد تا استرالیا، نماینده قاره آسیا در بازی پلی‌آف صعود به جام جهانی شود.

به این ترتیب شاگردان گراهام آرنولد روز ۲۳ خرداد، در مرحله نهایی پلی‌آف جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی پرو می‌روند. برنده این مسابقه در گروه D جام جهانی با فرانسه، دانمارک و تونس همگروه می‌شود.

امارات با ۱۲ امتیاز، رتبه سوم گروه A انتخابی جام جهانی در قاره آسیا را کسب کرد و استرالیا با ۱۵ امتیاز، رتبه سوم گروه B را به دست آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی