تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
طی حکمی از سوی ضرغامی

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی منصوب شد

 عزت‌الله ضرغامی طی حکمی مریم جلالی را به‌عنوان معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی این زارتخانه منصوب کرد.

کد خبر: ۱۳۱۱۶۱
۱۲:۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

 

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث فرهنگی منصوب شد


دیدارنیوز: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی مریم جلالی را به‌عنوان معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی این وزارتخانه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است.

سرکار خانم دکتر مریم جلالی دهکردی

نظر به شایستگی‌های فردی، دانش و تجربیات ارزشمند در مدیریت‌های فرهنگی به ویژه حوزه‌های مأموریتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، طی این حکم به سمت "معاون صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی" منصوب می‌شوید.

صنایع دستی و هنر‌های سنتی میراث ارزشمند ملی ایرانیان، جایگاه برجسته و بی‌بدیلی در سطح جهانی دارد.

سرکار عالی مأموریت دارید تا با برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، تمامی توان و استعداد مجموعه بازیگران این عرصه را در جهت تحقق سیاست‌های جدید و تحولی وزارتخانه به کار گیرید.

ارتقای سطح طراحی و زیبایی‌های هنری، کاربردی‌سازی، نوآوری در بسته‌بندی و ارائه محصول، برندسازی، تسهیل در امر تولید و رفع نیاز‌های اولیه فعالان پرتلاش این عرصه، بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش‌بنیان و خانه‌های خلاق، استفاده حداکثری از امکانات و انگیزه‌های بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی، حضور جدی در استان‌ها و مراکز تولید، آموزش علمی و ارتقای سطح مهارت‌های انسانی، بهره‌گیری از ظرفیت دانشگاه‌ها و مراکز علمی و آموزشی، تسهیل در تأمین مواد اولیه کیفی و تضمین بازار فروش از جمله مأموریت‌های ویژه شما است.

امید است ضمن هماهنگی با معاونت‌های تخصصی و ستادی وزارتخانه در جهت هم‌افزایی داشته‌های موجود در تحقق اهداف فوق و سایر مواردی که پیشتر به شما ابلاغ شده است، موفق باشید.

از خداوند متعال توفیقات سرکار عالی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.»

جلالی فارغ‌التحصیل ارشد زبان‌شناسی تاریخی از دانشگاه تهران و دکترای مدیریت برنامه‌ریزی امور فرهنگی است. مدیریت مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، مدیریت پردیس سینمایی ملت، مدیریت گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه تهران سیما، مدیریت گروه خانواده شبکه دو سیما و تهیه و تولید صد‌ها ساعت برنامه تلویزیونی و رادیویی در حوزه فرهنگی بخشی از سوابق مریم جلالی است.

او همچنین داور جشنواره‌های مختلف بوده و هم‌اکنون مدرس دانشگاه است. پویا محمودیان پیش از این سمت معاونت صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی را برعهده داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی