تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بورس هفته را نزولی آغاز کرد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، ۱۶ خردادماه) با ۲۷ هزار و ۶۴۷ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحدی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۱۰۶۸
۱۴:۱۶ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

بورس هفته را نزولی آغاز کرد

دیدارنیوز ـ معاملات بازار سهام امروز (دوشنبه) و در نخستین روز کاری هفته بعد از تعطیلات با افزایش عرضه‌ها و افت شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار سهام آغاز به کار کرد.

معامله‌گران امروز در دو بازار بورس و فرابورس بیش از ۱۲ میلیارد و ۳۰۲ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار را به ارزش ۷۲ هزار و ۹۸۲ میلیارد ریال معامله کردند.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۷ هزار و ۶۴۷ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۴ هزار واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۶۵۰ واحد کاهش به ۴۲۰ هزار و ۶ واحد و شاخص قیمت با پنج هزار و ۹۳۳ واحد افت به ۲۵۸ هزار و ۲۳۰ واحد رسید.

شاخص بازار اول، ۲۶ هزار و ۵۱۹ واحد و شاخص بازار دوم ۳۶ هزار و ۲۷۲ واحد کاهش را ثبت کردند.

امروز در معاملات بورس تهران، بیش از هشت میلیارد و پنج میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۷ هزار و ۱۸۷ میلیارد ریال معامله شد.

همچنین فجر انرژی خلیج فارس (بفجر) با یک هزار و ۳۱۲ واحد، مبین انرژی خلیج فارس (مبین) با ۶۶۸ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۱۲۳ واحد، شرکت سرمایه گذاری البرز (والبر) با ۴۸ واحد با تاثیر مثبت بر شاخص بورس همراه شدند.

در مقابل فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با سه هزار و ۴۷۱ واحد، پالایش نفت اصفهان (شپنا) با یک هزار و ۴۳۶ واحد، پتروشیمی نوری (نوری) با یک هزار و ۲۲۷ واحد و پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با یک هزار و ۱۵۱ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس داشتند.

بر پایه این گزارش، امروز نماد انتقال داده‌های آسیاتک (آسیاتک)، شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا)، ایران‌خودرو (خودرو)، پالایش نفت اصفهان (شپنا)، سایپا (خساپا)، پالایش نفت تهران (شتران) و بانک تجارت (وتجارت) در نماد‌های پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ۹۷۸ میلیون برگه سهم به ارزش پنج هزار و ۵۶ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۳۶۵ واحد کاهش داشت و به ۲۰ هزار و ۸۵۳ واحد رسید.

در این بازار چهار میلیارد و ۲۹۷ میلیون برگه سهم و اوراق مالی به ارزش ۲۵ هزار و ۷۹۵ میلیارد ریال دادوستد شد، تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۳۱۹ هزار و ۸۹ نوبت بود.

نماد‌های زغال سنگ پرورده طبس (کزغال)، کشت و دام قیام اصفهان (زقیام)، کشتیرانی دریای خزر (حخزر) و ریل سیر کوثر (حسیر) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند.

همچنین پلیمر آریا ساسول (آریا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، آهن و فولاد غدیر ایرانیان (فغدیر)، پتروشیمی تندگویان (شگویا) و صنعتی مینو (غصینو) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی