تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

دادگستری: فوت مشکوک دانشمند یزدی صحت ندارد

عباس‌زاده، مدیر روابط عمومی دادگستری یزد با رد شایعه ترور دانشمند یزدی گفت: خبری که در برخی صفحات شبکه‌های اجتماعی مبنی بر فوت مشکوک یک دانشمند هوافضای یزد منتشر شده صحت ندارد.

کد خبر: ۱۳۰۹۷۴
۱۱:۴۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

دادگستری: فوت مشکوک دانشمند یزدی صحت ندارد

دیدارنیوز: مدیر روابط عمومی دادگستری یزد با تکذیب شایعه ترور دانشمند یزدی گفت: کارمند یک شرکت عادی در بیمارستان فوت کرده و یکی از اقوامش برای مطرح کردن خود چنین شایعه‌ای را منتشر کرده است.

عباس‌زاده، با رد شایعه ترور دانشمند یزدی اظهار داشت: خبری که در برخی صفحات شبکه‌های اجتماعی مبنی بر فوت مشکوک یک دانشمند هوافضای یزد منتشر شده صحت ندارد.

وی با بیان اینکه فردی که مرگ وی به این موضوع ارتباط داده شده بود، کارمند معمولی یک شرکت صنعتی بوده تصریح کرد: این شخص در بیمارستان فوت کرده و علت مرگ وی در دست بررسی است.

مدیر روابط عمومی دادگستری یزد در ارتباط با منشا این شایعه گفت: یکی از بستگان این فرد برای مطرح کردن خود در فضای مجازی اقدام به مطرح کردن شایعه در صفحه شخصی خود کرده و پس از آن هم با بازنشر این مطلب دروغ در صفحات استانی و کشوری، موضوع به صورت گسترده مطرح شد.

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه انتشار چنین شایعات و اکاذیبی خلاف قانون است و آرامش مردم را برهم می‌زند گفت: با این شخص که اقدام به انتشار شایعه و دروغ در این رابطه کرده برخورد می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی