تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

لیگ ملت‌های اروپا؛ تحقیر بلژیک، باخت سنگین کرواسی و ناکامی فرانسه

در ادامه مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی هلند در خانه بلژیک نتیجه فوق‌العاده‌ای گرفت و ۴ بر یک حریف مدعی خود را شکست داد. فرانسه هم در زمین خود مغلوب دانمارک شد.

کد خبر: ۱۳۰۸۸۷
۰۹:۵۰ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱

لیگ ملت‌های اروپا؛ تحقیر بلژیک، باخت سنگین کرواسی و ناکامی فرانسه

دیدارنیوز: تیم‌های ملی بلژیک و کرواسی در خاک خود، شکست‌های سنگینی را برابر رقبای‌شان متحمل شدند.

جمعه شب در ادامه دیدار‌های هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، کرواسی در گروه نخست از لیگ A میزبان اتریش بود و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

مارکو آرناتوویچ در دقیقه ۴۱، مایکل گرگوریتش در دقیقه ۵۴ و مارسل سابیتزر در دقیقه ۵۷، دروازه شاگردان زلاتکو دالیچ را گشودند.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی فرانسه مقابل دانمارک صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. کریم بنزما در دقیقه ۵۱ موفق به گلزنی شد، اما آندریاس کورنلیوس در دقیقه ۶۸ گل تساوی دانمارک را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و کورنلیوس در دقیقه ۸۸ گل دوم را برای شاگردان کاسپر هیولماند به ارمغان آورد.

بلژیک هم در گروه چهارم لیگ A، در خانه خود پذیرای هلند بود و با شکست ۴ بر یک تحقیر شد. استیون برخواین در دقیقه ۴۰، ممفیس دپای در دقایق ۵۱ و ۶۶ و دنزل دومفریس در دقیقه ۶۲ برای لاله‌های نارنجی گلزنی کردند. میچی باتشوایی در دقیقه ۳+۹۰ توانست یکی از گل‌های خورده شیاطین سرخ اروپا را جبران و از سنگینی شکست این تیم کم کند.

در گروه سوم از لیگ C نیز بلاروس با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسلواکی شد.

همچنین در گروه اول از لیگ D، لتونی با نتیجه ۳ بر صفر از سد آندورا گذشت و مولداوی در خانه لیختن اشتاین به برتری ۲ بر صفر دست یافت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی