تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
امام جمعه شهرستان لالی عنوان کرد:

حادثه متروپل نتیجه فساد و مدیریت غلط است

حجت‌الاسلام گرمسیری با اشاره به اتفافات اخیر و حادثه متروپل گفت:این حادثه تلخ به دلیل فساد و مدیریت غلط است و تاکید ما بر این است که قاطعانه برخورد شود.

کد خبر: ۱۳۰۸۷۱
۱۷:۴۰ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

حادثه متروپل نتیجه فساد و مدیریت غلط است
به گزارش دیدارنیوز_خوزستان امام جمعه شهرستان لالی در خطبه نماز جمعه این هفته با تبریک دهه کرامت اظهار کرد : وجود دو حرم مطهر امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) باعث آبرو و برکت ایران بوده که امیدواریم خداوند به همه ما توفیق پیروی از آنها را بدهد.


وی با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی ادامه داد : امام با عمل به دستورات الهی و جلب رضایت خداوند و با کمک مردم یک انقلابی ایجاد کرد که اثر گذاری آن جهانی شد و برخلاف خواسته دشمن با نیرو و قدرت فراوان هم به پیش می رود .


حجت الاسلام گرمسیری در ادامه با تسلیت به بازماندگان حادثه متروپل عنوان کرد : این اتفاق نباید رخ می داد اما کمبودها و مشکلاتی که وجود دارد ناشی از فساد و مدیریت غلطی است که وجود دارد و ما تاکید می کنیم در این موارد باید قاطعانه برخورد کرد چرا که مدیریت وقتی غیر انقلابی باشد نتیجه آن فساد و حوادثی مانند متروپل است .


وی در بخش دیگری به موضع هنرمندان در جشنواره کن اشاره و بیان داشت : کسانی که با بازی در فیلم های موهن به اعتقادات و فرهنگ مردم ایران توهین می کنند نمی توانند ژست میهن پرستی به خود بگیرند بلکه اینها جیره خوار صهیونیست ها هستند که به جای موضع گیری در جنایات آمریکا و فلسطین فقط حادثه متروپل را مطرح می کنند.


امام جمعه لالی در پایان تصریح کرد : از دولت انتظار می رود مشکلات معیشتی مردم را ببینند چرا که امروزه مردم در سختی هستند و با مشکلات زیادی رو در رو هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی