تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مطهری هم انسان است و اشتباه می‌کند

دفاعیه یحیی از همکارانش: این کادرفنی پرسپولیس را به فینال آسیا برد!

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس پس از انتقادهای صورت گرفته از کادرفنی‌اش به حمایت از آنها پرداخت و گفت: این کادری بود که دو دوره تیم را قهرمان کرد و برد فینال آسیا. این که یک عده تفرقه پراکنی می‌کنند، واقعا یک سری پیج‌ها پرسپولیسی نیستند و یک عده هم دنبال منافع خودشان هستند و جو هواداری را خراب می‌کنند.

کد خبر: ۱۳۰۸۴۷
۰۸:۰۸ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

دفاعیه یحیی از همکارانش: این کادرفنی پرسپولیس را به فینال آسیا برد!

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به سوالات متعدد پیرامون آینده تیمش و عملکرد سرخ‌پوشان در فصل جاری پاسخ داد.

یحیی گل‌محمدی که به دلیل ۴ اخطاره بودن آخرین دیدار لیگ بیست‌ویکم را از روی سکو‌های ورزشگاه آزادی نظاره‌گر بود و پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی را تماشا کرد، حمید مطهری را به سالن کنفرانس خبری فرستاد و سپس خود در میکسدزون ورزشگاه آزادی مقابل خبرنگاران به سوالات پاسخ داد و صحبت‌های جنجالی را به زبان آورد.

این ناکامی را گردن کسی نمی‌اندازم
یحیی گل‌محمدی درباره فصلی که در پرسپولیس گذراند و ناکام در کسب جام قهرمانی بود، گفت: «فکر کنم می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم، اما در هر صورت نتوانستیم و شرمنده هواداران شدیم. مشکلات زیادی خود من داشتم و در بحث‌های فنی باید خودم بیشتر تلاش می‌کردم و هیچ وقت این عدم نتیجه‌گیری را گردن کسی نمی‌اندازم و مسئول همه این نتایج ما هستیم. فکر کنم اگر عدالت رعایت می‌شد، در خیلی بازی‌ها ضرر کردیم و در بازی‌هایی هم به نفع رقیب گرفته شد و فکر کنم می‌توانستیم حداقل یک جام بگیریم.»

گل‌محمدی با اشاره به پرونده گل‌گهر و تساوی تیمش در دربی پایتخت، درباره ناکامی پرسپولیس در کسب قهرمانی توضیح داد: «فکر کنم سه امتیاز اختلاف با استقلال داشتیم به جز دو امتیازی که به استقلال دادند. این اختلاف می‌توانست در دربی جبران شود، اما در آن بازی هم داوری به ضرر ما شد و اگر آن بازی را می‌بردیم، قهرمان بودیم.»

این کادرفنی پرسپولیس را به فینال آسیا برد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با دفاع از عملکرد همکاران خود در تیم پرسپولیس، نسبت به موضع‌گیری بر علیه دستیارانش واکنش نشان داد و گفت: «این کادری بود که دو دوره تیم را قهرمان کرد و برد فینال آسیا. این که یک عده تفرقه پراکنی می‌کنند، واقعا یک سری پیج‌ها پرسپولیسی نیستند و یک عده هم دنبال منافع خودشان هستند و جو هواداری را خراب می‌کنند.»

گل‌محمدی با تمجید از هواداران سرخ‌پوشان گفت: «بیشتر هواداران ما پرسپولیسی اصیل و متعصب هستیم و ما برای آن‌ها احساس می‌کنم می‌توانستیم بهتر کار کنیم و قطعا فصل آینده شرمنده آن‌ها نخواهیم شد. این کادر صبح تا شب زحمت کشید و با تمام امکانات کم، زحمات زیادی برای تیم کشید و نباید فشار و هجمه را روی کادر بیاوریم.»

مطهری هم انسان است و اشتباه می‌کند!
یحیی گل‌محمدی در واکنش به انتقادات تند حمید مطهری از برخی هواداران پرسپولیس توضیح داد: «فشار زیادی در این مدت روی کادر ما بود و متاسفانه فشار‌های خیلی ناجوانمردانه روی آن‌ها بود و بالاخره او هم انسان است و فکر کنم در آن مصاحبه کمی تندروی کرد، اما او مربی است که در این دو سال خیلی زحمت کشید و نباید طوری باشد که این کادر که همه فرزند پرسپولیس هستند را خراب کنیم.»

گل‌محمدی با گلایه از فضای مجازی، به علاقه همکاران خود به پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «کادر ما تمام پرسپولیسی است و باید یک مقدار انصاف را در انتقادات رعایت کنیم. فضای مجازی فضایی شده که خیلی تصمیم‌گیری‌ها بر مبنای آن است و جو هواداری خیلی در موج‌های مختلف است. این فضای مجازی را باید بتوانیم کنترل و مدیریت کنیم تا این مشکلات پیش نیاید.»

خبر‌های خوب نقل و انتقالاتی در راه است
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این‌که فعالیت سرخ‌پوشان در بازار تابستانه چگونه خواهد بود توضیح داد: «بگذارید چند روز بگذرد و بحث نقل و انتقالات، بعد از گذشت چند روز راحت‌تر در این باره صحبت خواهیم کرد. اخبار خوبی خواهیم داشت. من لیست ندادم و الان هم می‌گویم نه لیست خروجی دادم و نه ورودی.»

گل‌محمدی درباره این‌که نام پورعلی‌گنجی و بیرانوند پیرامون حضور در تیم پرسپولیس مطرح است، گفت: «چند بازیکن هستند که همیشه در نقل و انتقالات، اسمشان مطرح است و همه تیم‌ها آرزوی جذب آن‌ها را دارند. صحبت شما در مورد آن نفرات است.»

دلخوری یحیی از رامین رضاییان
یحیی گل‌محمدی در بخش پایانی صحبت‌های خود در جمع خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه آزادی، پیرامون دلخوری‌اش از رامین رضاییان گفت: «رامین رضاییان در این نیم فصل زحمت کشید و از او ممنونیم، اما یک بازیکن باید راجع به همبازیانش نظر ندهد و در رسانه صحبت نکند و اشکالات تیم که قطعا هست را در رسانه نگوید. همه مربیان قطعا اشکالاتی دارد، اما این صحبت‌ها نباید در رسانه مطرح شود. شما خودتان را بگذارید جای چند بازیکن، قطعا ناراحت می‌شوید.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی