تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

دارالاکرام طرح هر ماه یک کتاب را کلید زد!

سازمان نیکوکاریِ مردم نهادِ دارالاکرام، با همکاری نهاد فرهنگی بوکبال، تفاهمنامه همکاری در سامانه‌ معرفی پدیدآورندگان و ابزار تخصصی مدیریت دانش را امضا کردند.

کد خبر: ۱۳۰۸۲۷
۱۰:۳۰ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

دارالاکرام طرح هر ماه یک کتاب را کلید زد!

 

دیدارنیوز: بوکبال با هدف حمایت از حلقه‌های اصلی چرخه‌ی تولید کتاب و ارتقای جایگاه کتاب در زندگی مردم و گسترش کتابخوانی مفید فعالیت می‌کند و در صدد ایجاد ارتباط موثر فرهیختگان جامعه با مخاطبان و نیز میان پدیدآورندگان و ناشرین و خوانندگان است.

این تفاهمنامه در کنار خانه‌ کرامت قرار گرفته تا نهایت همسویی را به شکل عملیاتی در جهت توسعه‌ خدمات و فعالیت‌های فرهنگی داشته باشد. به طوری که با ترویج کتابخوانی و استعدادیابی، پشتیبانی از لازم را صورت دهند.

به موجب این تفاهم‌نامه، بوکبال در برگزاری برنامه‌ها، نشست‌ها، کارگاه‌ها، جشنواره‌ها، تولیدات فرهنگی دانش‌آموزان، معرفی فعالیت‌ها و ارتباط موثر با فرهیختگان و تولید محتوای فاخر دارالاکرام را همراهی خواهد کرد. دارالاکرام نیز در معرفی و تهیه وب‌سایت‌ها و زیرساخت‌های لازم برای بوکبال به منظور برقراری ارتباط موثر با روستاها، تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی، بودجه‌ی لازم را برای تهیه کتاب در روستا‌های محروم فراهم خواهد کرد.

همچنین بوکبال متعهد شده است تا با برگزاری پویش‌های فرهنگی استعداد‌های فرهنگی و هنری در روستا‌ها و عشایر شناسایی و معرفی کند و دارالاکرام نیز این افراد بااستعداد را پشتیبانی و بورسیه کند.

دارالاکرام و بوکبال به سبب این تفاهمنامه مجری طرح «هر ماه یک کتاب» خواهند بود. در این طرح این دو نهاد به طور مشترک با ارائه‌ی تخفیف ۶۰ درصدی هر ماه یک کتاب ۵۰ هزار تومانی را با هزینه‌ی ارسال رایگان برای هر یک از ۷ هزار دانش‌آموز بورسیه‌شده دارلاکرام ارسال خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی