تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
پاسخ عجیب دبیر هیات فوتبال خوزستان به فدراسیون: پرونده نامزدهای ریاست هیات را ارسال نمی‌کنیم! 

آیا فدراسیون فوتبال علی قاسمی را عزل می‌کند؟

کد خبر: ۱۳۰۸۲۴
۲۳:۴۴ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

آیا فدراسیون فوتبال علی قاسمی را عزل می‌کند؟
 به گزارش دیدارنیوز _خوزستان | با وجود برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال در روز سه‌شنبه دهم خرداد، به نظر می‌آید همچنان فاصله زیادی تا سر و سامان گرفتن این فدراسیون در سال جام جهانی باقی مانده و عده‌ای نیز از این اوضاع آشفته و نابسامان در حال بهره‌برداری شخصی هستند و رفتارهای غیرقانونی خود را پشت این وضعیت درهم ‌ریخته پنهان کرده‌اند. نابسامانی در فدراسیون فوتبالی که چند تن از اعضای هیات رئیسه آن عزل شده و برخی از باقی‌ماندگان آن نیز آشکارا در تقابل یکدیگر عمل می‌کنند، تبعات عجیبی در نقاط دیگر کشور به وجود آورده است و برخی از افراد از این آب گل‌آلود سرگرم ماهی گرفتن هستند. 

 

در حالی که چند روزی است استان خوزستان و خصوصا شهر آبادان کانون توجه عمومی به حادثه ریزش برج متروپل است و سراسر کشور به خاطر مسامحه و تخلف مسببان این فاجعه در بهت و اندوه به سر می‌برد، در حوزه ورزش و فوتبال استان نیز برخی افراد در تلاش برای دور زدن قانون و بر هم زدن سلامت یک انتخابات قانونی در هیات فوتبال استان هستند. 

 

انتخابات ریاست هیات فوتبال خوزستان که قرار بود با ثبت نام نامزدها، در تاریخ ۲۱ خرداد برگزار شود حالا با کارشکنی مدیریت فعلی هیات فوتبال خوزستان به خطر افتاده و رفتارهای غیرقانونی و سرپیچی از آیین نامه به وضوح در عملکرد دبیر این هیات یعنی علی قاسمی دیده می‌شود. 

 

نامزدهای ریاست هیات فوتبال استان خوزستان نیز درمصاحبه با رسانه‌های استانی، نگرانی واعتراض خود را از روند برگزاری انتخابات بارها اعلام و حتی این اعتراض خود را به صورت کتبی برای فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند. 

 

پس از آن فدراسیون فوتبال نامه ای را جهت دریافت پرونده نامزدها جهت بررسی شرایط آنها به دبیر هیات فوتبال استان ارسال کرد، حالا با واکنش عجیب وخارج از عرف دبیر هیات خوزستان مواجه شده که در واقع یک نامه تحقیرآمیز برای فدراسیون است. قاسمی در جواب درخواست فدراسیون، از ارسال پرونده کاندیداها امتناع کرده است در حالی که این رفتار غیرقانونی به اخلال در مسیر انتخابات پیش‌رو منجر خواهد شد. حال باید دید فدراسیون فوتبال وهیات رئیسه درپاسخ به این نامه تحقیرآمیز، دبیر هیات فوتبال خوزستان را مطابق قانون عزل خواهند کرد؟

به هر حال یکی از کاندیداهای انتخابات آینده شخص آقای طالقانی است که مسئول بالادست قاسمی محسوب می‌شود و تاکنون واکنشی به پاسخ غیر قانونی دبیر هیات تحت امرش نشان نداده است. باید دید وضعیت تراژیک فوتبال خوزستان ادامه دار خواهد بود وآقای طالقانی با عملکرد ضعیف خود انتخابات را خارج از زمان مشخص شده برگزار خواهد کرد یا نهادهای نظارتی استان و فدراسیون فوتبال به صورت جدی به روند برگزاری انتخابات وشرایط احراز صلاحیت نامزدها ورود خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی