تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

یک رکورد خیلی بد تقدیم به «یحیی»!

فجرسپاسی تنها تیمی است که در این فصل به پرسپولیسی‌ها گل نزده است؛ تیمی که می‌تواند در آخرین هفته این اتفاق را رقم بزند و یک رکورد بسیار بد را به یحیی تقدیم کند.

کد خبر: ۱۳۰۷۹۲
۱۲:۵۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

یک رکورد خیلی بد تقدیم به «یحیی»!

دیدارنیوز: اگر فجر سپاسی موفق شود در آخرین هفته دروازه پرسپولیس را باز کند این تیم از تمام تیم‌های لیگ برتری گل خورده است.

آخرین بازی پرسپولیس و فجر برای هیچ‌کدام از دو تیم اهمیتی ندارد. شیرازی‌ها سقوط مجددشان به لیگ یک قطعی شده است و پرسپولیس هم یک فصل پرفراز و نشیب را احتمالا با نایب‌قهرمانی به پایان می‌برد. در فصل نه چندان خوبی که شاگردان یحیی گل‌محمدی گذراندند، اما یک رکورد بد هنوز مانده که شاید در بازی با فجر آن‌ها بتوانند مانع از ثبت آن بشوند. پرسپولیس در این فصل برخلاف فصول گذشته آمار دفاعی بسیار بدی داشت. تغییرات مکرر در فاز دفاعی و اشتباهات حامد لک و دیگر دروازه‌بانان این تیم و عدم تمرکز تیمی از اتفاقاتی بود که بیشترین گل خورده در ۶ فصل اخیر را وارد دروازه این تیم کرد.

این شرایط بد باعث شد تا تمام تیم‌های لیگ برتر فارغ از رتبه و شرایطشان گل‌زدن به قرمز‌های پایتخت را تجربه کنند. فجرسپاسی تنها تیمی است که در این فصل به پرسپولیسی‌ها گل نزده است؛ تیمی که می‌تواند در آخرین هفته این اتفاق را رقم بزند و یک رکورد بسیار بد را به یحیی تقدیم کند. در فصلی که استقلال در آخرین هفته رکورد قهرمانی بدون شکست را ثبت کرد، شاید پرسپولیسی‌ها هم نایب قهرمانی بدون کلین‌شیت مقابل هیچ‌تیمی از لیگ را به نام خود بنویسند.

حامد لک با کارت زردی که در بازی با پدیده گرفت بازی هفته آخر را از دست داد تا کار قرمز‌ها برای ثبت کلین‌شیت مشکل‌تر هم بشود. البته لک در این فصل برخلاف فصول گذشته دروازه‌بان مطمئنی نشان نداد و حضور او یا احمد گوهری درون دروازه قرمز‌ها تفاوت زیادی در سرنوشت کلین‌شیت نخواهد داشت.

حامد لک با آمار ۱۴ گل خورده در ۲۲ بازی لیگ بیست‌ویکم را به پایان رساند. تعداد کلین‌شیت‌های او دورقمی نشد و با ۹ بار بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش در این زمینه هم آمار خوبی ثبت نکرد. یکی از کلین‌شیت‌های او در دور رفت مقابل فجرسپاسی بود و باید دید که آیا احمد گوهری با تکرار این کلین‌شیت می‌تواند از ثبت یک رکورد ناامیدکننده برای پرسپولیس جلوگیری کند یا نه.

همزمانی این اتفاق با شرایط متفاوت حسین حسینی در تیم رقیب که رکورد‌های فردی و تیمی در زمینه گل‌نخوردن ثبت کرد، نشان از یکی از دلایل نرسیدن پرسپولیس به ششمین قهرمانی پیاپی خود بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی