تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
بعد از پایان ماجرای استقلال رخ داد

چالش جدید برای تیم ملی؛ پرسپولیس و فولاد هم ملی‌پوشان خود را می‌خواهند!

بعد از پایان اختلاف استقلال و کادرفنی تیم‌ملی، حالا باشگاه‌های پرسپولیس و فولاد برای هفته پایانی خود که فردا برگزار می‌شود خواهان حضور ملی‌پوشان‌شان شده‌اند که این موضوع چالشی جدید برای فدراسیون و تیم ملی به وجود آورده است.

کد خبر: ۱۳۰۷۸۶
۱۲:۰۵ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

چالش جدید برای فدراسیون؛ پرسپولیس و فولاد هم ملی‌پوشان خود را می‌خواهند!

دیدارنیوز: درحالی که بحران حضور ملی‌پوشان استقلال تازه حل شده، این بار باشگاه پرسپولیس خواهان حضور ملی‌پوشانش برای بازی هفته پایانی است.

روز گذشته اسکوچیچ به دلیل بازی کردن پنج بازیکن ملی‌پوش استقلال در بازی آخر لیگ اقدام به خط زدن نام آن‌ها از فهرست تیم ملی کرد، اما در نهایت با رایزنی‌های مختلف و عذرخواهی باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی قرار شد این پنج بازیکن بازیکن به اردو اضافه شوند، اتفاقی که هنوز رخ نداده است.

ظاهراً دلیل عدم حضور پنج ملی‌پوش استقلال به خواسته باشگاه‌های دیگر برمی‌گردد. باشگاه‌های پرسپولیس و فولاد هم برای هفته پایانی خود که فردا برگزار می‌شود خواهان حضور ملی‌پوشان‌شان شده‌اند که این موضوع چالشی جدید برای فدراسیون و تیم ملی به وجود آورده است.

با توجه به تغییر زمان هفته پایانی لیگ باشگاه‌ها خود را محق می‌دانند تا با همه نفرات‌شان به میدان بروند. فدراسیون در حال رایزنی با پرسپولیس و فولاد است تا در مورد حضور ملی‌پوشان‌شان در هفته پایانی نظرشان را تغییر دهند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی