تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
ناظر گمرکات استان خوزستان :

صادرات حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا ازگمرک خرمشهر در سال گذشته

ناظر گمرکات استان خوزستان و مدیرکل گمرک اهواز گفت: سال ۱۴۰۰حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالااز طریق گمرک بندر خرمشهر صادر گردیده است.

کد خبر: ۱۳۰۷۳۴
۱۸:۰۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

صادرات حدود ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا ازگمرک خرمشهر در سال گذشته

دیدارنیوز خوزستان| به گزارش روابط عمومی ستاد نظارت گمرکات خوزستان، بهروز قره بیگی پیش از ظهر امروز سه شنبه دهم خرداد ماه در نشست تقویت روابط تجاری با عراق در محل اتاق بازرگانی،  صنایع معادن و کشاورزی خرمشهرکه با حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه،  معاون اقتصادی استاندارخوزستان ، فرماندارویژه خرمشهر ،مدیران دستگاههای اجرایی وفعالان اقتصادي استان برگزار گردیداظهار کرد: رفع  مشکلات زیر ساختی در استان خوزستان توسط دستگاههای متولی جهت  رونق و توسعه بیش از پیش  صادرات و واردات ضروری است.

وی با بیان این که تثبیت صادرات مهم تر از توسعه صادرات است، افزود: استان خوزستان جایگاه ویژه ای در زمینه  صادرات و واردات دارد و یک پنجم مبادلات تجاری باکشور عراق به ویژه در حوزه صادرات از گمرکات استان خوزستان انجام می شود.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به رابطه و مراودات بسیار خوب ایران و عراق، تصریح کرد: نکته مهم آن است که مراودات برخی مرزهای خوزستان با عراق به صورت ،صد درصدی است.

قره بیگی به صادرات ۲ میلیون تن کالا از گمرک مرزی شلمچه در سال تجاری گذشته  اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۲ میلیون و هشتصد هزار تن صادرات از بندر خرمشهر  و نیم میلیون تن از مرز چذابه داشتیم.

وی با بیان این که صد درصدی صادرات  به کشور عراق  از مرزهای خوزستان صورت می گیرد ، افزود: باید برنامه ریزی بهتری در زمینه مبادلات مرزی و مراودات تجاری با قطر انجام پذیرد.

ناظر گمرکات خوزستان با اشاره به عدم مدیریت واحد مرزی در چذابه ، بیان کرد: یکی از معضلات اساسی در همه مرزها  به ویژه  شلمچه و چذابه مدیریت واحد مرزی و پنجره واحد تجاری است که این هم الزام قانونی و هم مصوبه دولت و هم تأکید رییس جمهور  و وزیر اقتصاد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی