تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اردوی تیم‌ملی؛ از دعوت پنج بازیکن تا خروج حردانی و کنعانی!

پس از خط خوردن پنج بازیکن تیم استقلال از اردوی تیم ملی فوتبال، چند اتفاق دیگر هم رخ داده است؛ از صالح حردانی که به اردوی تیم ملی رفت و برگشت و دعوت سید مهدی حسینی، هافبک تیم مس رفسنجان تا کنعانی‌زادگان که به دلیل محرومیت اردوی تیم ملی را ترک کرد.

کد خبر: ۱۳۰۷۰۶
۱۲:۴۹ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

اردوی تیم‌ملی؛ از دعوت پنج بازیکن تا خروج حردانی و کنعانی!

دیدارنیوز: کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان پنج بازیکن جدید را به اردوی این تیم دعوت کرد.

پس از خط خوردن نام پنج بازیکن استقلال از اردوی تیم ملی فوتبال، دراگان اسکوچیچ پنج بازیکن دیگر را به اردوی تیم ملی فراخواند.

بر این اساس، پیام نیازمند، سروش رفیعی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی و مهدی شیری پنج بازیکنی هستند که به اردوی تیم ملی اضافه شدند تا جای بازیکنان استقلال را در این اردو بگیرند.

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، امیرحسین حسین‌زاده و مهدی مهدی‌پور پنج بازیکن استقلال بودند که با تصمیم اسکوچیچ به دلیل حضور در ترکیب این تیم در دیدار روز گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان، از لیست تیم ملی خط خوردند.

ملی‌پوش استقلال به اردوی تیم ملی رفت و برگشت!
بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال بی‌خبر از تصمیم دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی رفت و سپس مجبور به ترک اردو شد.

در حالی که دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی پنج بازیکن استقلال را به دلیل بازی کردن مقابل نفت مسجدسلیمان از اردو خط زد، اما صالح حردانی بازیکن آبی‌پوشان بی‌خبر از این تصمیم امروز (سه‌شنبه) به اردوی تیم ملی رفت.

حردانی پس از صحبت‌های مسئولان تیم ملی و متوجه شدن از تصمیم اسکوچیچ مجبور به ترک اردو شد.

هافبک مس رفسنجان به تیم ملی دعوت شد
دراگان اسکوچیچ امروز (سه‌شنبه) تصمیم گرفت پنج بازیکن ملی‌پوش استقلال را به دلیل بازی کردن در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، از اردوی تیم ملی ایران خط بزند.

پیام نیازمند، سروش رفیعی، آرمین سهرابیان، سعید صادقی و مهدی شیری، بازیکنانی بودند که اسکوچیچ آن‌ها را به تیم ملی فراخواند. این سرمربی کروات همچنین سید مهدی حسینی، هافبک تیم مس رفسنجان را نیز به تیم ملی کشورمان دعوت کرده است.

کنعانی‌زادگان اردوی تیم ملی را ترک کرد
محمدحسین کنعانی‌زادگان برخلاف تصمیم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت از همراهی تیم ملی کشورمان در دو بازی، در اردوی خرداد ماه به اردوی ملی‌پوشان دعوت شد.

با وجود این تصمیم اسکوچیچ، کنعانی‌زادگان امروز (سه‌شنبه) به محل اردوی تیم ملی رفت که به دلیل محرومیت فوق، اجازه همراهی سایر بازیکنان را پیدا نکرد و مجبور به ترک اردو شد.

صالح حردانی بازیکن تیم استقلال هم به دلیل بازی کردن مقابل نفت مسجدسلیمان، با تصمیم سرمربی تیم ملی از حضور در اردوی این تیم منع شده بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی