تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

واکنش استقلال به خط خوردن ۵ ملی‌پوش؛ این بی برنامگی از فدراسیون فوتبال است!

سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال، در واکنش به خط خوردن پنج بازیکن این تیم از تیم ملی فوتبال گفت: آیا برای حضور در هتل، بازیکنان ما را خط می‌زنند؟ مگر بازی داشتند یا اردویی برگزار شده؟ این بازی توسط سازمان لیگ اعلام شده و این بی برنامگی از فدراسیون فوتبال است.

کد خبر: ۱۳۰۷۰۰
۱۲:۱۹ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

واکنش استقلال به خط خوردن ۵ ملی‌پوش؛ این بی برنامگی از فدراسیون فوتبال است!

دیدارنیوز: معاون اجرایی باشگاه استقلال اعتراض این باشگاه نسبت به خط خوردن ۵ بازیکن از اردوی تیم ملی را اعلام کرد.

با اعلام حمید استیلی ۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال از اردوی تیم ملی با تصمیم دراگان اسکوچیچ خط خوردند. به طوریکه حتی پیام نیازمند با حضور در محل اردوی تیم ملی جانشین سیدحسین حسینی شد و صالح حردانی نیز پس از مدت کوتاهی حضور در هتل المپیک، محل را ترک کرد.

سعید فتاحی معاون اجرایی باشگاه استقلال با بیان اعتراض باشگاه استقلال، در این مورد عنوان کرد: آقای استیلی بهتر است به جای خط زدن بازیکنان ما طوری برنامه ریزی کنید که در زمان پیش از شروع مسابقات جام جهانی، تیم ملی بازی تدارکاتی داشته باشد نه اینکه فیفا دی‌ها را به راحتی از دست بدهیم.

وی افزود: آیا برای حضور در هتل، بازیکنان ما را خط می‌زنند؟ مگر بازی داشتند یا اردویی برگزار شده؟ این بازی توسط سازمان لیگ اعلام شده و این بی برنامگی از فدراسیون فوتبال است. مگر همه بازیکنان دعوت شده دیروز در اردو حاضر بودند؟ چرا می‌خواهید حق بازیکنان استقلال را ضایع کنید؟ تیم ملی معلوم نیست چه زمانی بازی تدارکاتی خواهد داشت. معلوم نیست اردوی این تیم چه زمانی برگزار می‌شود. معلوم نیست این اردو در ایران است یا قطر. برای توجیه بی برنامگی خودتان حق بازیکنان و باشگاه استقلال را ضایع نکنید.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی