تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

خطاب به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال؛ به عشق مردم خیانت نکنید

از شما خواهش می‌کنیم از اسفند ۹۹ تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ را قبل از ورود به جلسه مجمع یک بار دیگر مرور کنید. آنچه بر فوتبال ایران گذشته حاصل انتخاب شما بوده. حاصل تصمیم شما برای فرستادن شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پشت میز ریاست فدراسیون فوتبال و نشاندن افرادی نظیر احسان اصولی و مهرداد سراجی و طهمورث حیدری و احمدرضا براتی و شهره موسوی و سایرین روی صندلی‌های هیئت رییسه. از میرشاد ماجدی سوال کنید در این سه ماه چه کار کرده جز کاسه گدایی گرفتن مقابل رییس‌جمهور و شهردار؟ نامردی است به خاطر چند مشت دلار و چند تا سفر خارجی به عشق این مردم خیانت شود.

کد خبر: ۱۳۰۶۶۹
۰۸:۳۸ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱

خطاب به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال؛ به عشق مردم خیانت نکنید

دیدارنیوز: این‌ها را قبل از انتخابات اسفند ۹۹ هم نوشتیم و گفتیم و گوش شنوایی پیدا نشد. حالا هم اطمینان داریم قبل از خواندن این متن لابی‌هاتان را کرده‌اید و تصمیم‌تان را گرفته‌اید. مطمئنیم امروز که مجمع عمومی فدراسیون فوتبال آغاز می‌شود با یکسری حرف کلیشه‌ای و تکراری در مورد مشکلات مواجه خواهیم شد و گزارش‌های تکراری خواهیم شنید. بعد هم صلوات می‌فرستید و برای صرف ناهار تشریف خواهید برد.

اما برای ثبت در تاریخ بار دیگر باید شما را مخاطب قرار دهیم. شما هشتاد و چند نفر که سرنوشت یکی از بزرگ‌ترین علایق هشتاد و چند میلیون ایرانی را به دست گرفته‌اید. همه مسیر‌های اشتباه تا به اینجا سرجایش. یعنی کاری نداریم که چرا اعضای مجمع اینقدر کم است و شما چطور شدید رییس هیات فوتبال استان‌ها و چطور سر از مناصب مدیریتی درآوردید. فرض می‌گیریم در عین شایستگی این اتفاقات افتاده. همین‌طور کاری نداریم که چرا به جایی رسیدیم که فوتبال شده تنها دلخوشی مردم. ما امروز با فکت‌ها سر و کار داریم. این فکت که شما تصمیم‌گیری می‌کنید مسیر فوتبال به کدام سمت حرکت کند. این فکت که مردم در وضعیت واقعا غم‌انگیزی قرار دارند و شاید فقط موفقیت تیم ملی و باشگاه محبوب‌شان بتواند زمانی اندک آن‌ها را به زندگی امیدوار کند.

از شما خواهش می‌کنیم از اسفند ۹۹ تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ را قبل از ورود به جلسه مجمع یک بار دیگر مرور کنید. آنچه بر فوتبال ایران گذشته حاصل انتخاب شما بوده. حاصل تصمیم شما برای فرستادن شهاب‌الدین عزیزی‌خادم پشت میز ریاست فدراسیون فوتبال و نشاندن افرادی نظیر احسان اصولی و مهرداد سراجی و طهمورث حیدری و احمدرضا براتی و شهره موسوی و سایرین روی صندلی‌های هیئت رییسه.

حتما مرور کنید این آدم‌ها چه کار کردند با فوتبال؛ مخصوصا اعضای هیات رییسه. نابسامانی تیم ملی را در آستانه جام جهانی ببینید. توییت‌ها و استوری‌های ستاره‌های تیم ملی را ببینید. نگرانی مردم را ببینید. اتفاقات استادیوم امام رضای مشهد را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. متوجه باشید که اعتبار فوتبال ایران چطور زیر سوال رفته و ما ناتوان از برگزاری یک بازی دوستانه هستیم. یادتان نرود پول بلیت برای پرواز بازیکنان به کره جنوبی را قرض می‌گیریم. تمام کارشناسان و پیشکسوتان دلسوز در چند روز گذشته اعلام هشدار کرده‌اند. فکر آبروی مملکت باشید. قرار است تیم ملی ما مقابل گران‌ترین تیم جام جهانی یعنی انگلیس و امریکای تا بن دندان مسلح قرار بگیرد. اگر اجازه بدهید در روی همین پاشنه بچرخد معلوم نیست چه بلایی سر تیم ملی خواهد آمد. تیم‌های پایه و باشگاهی و این‌ها که دیگر بماند. امروز روز شماست! بجنگید برای تثبیت یک رویه درست در فوتبال. بازخواست کنید. مقابل نهاد‌های خارج از فوتبال که می‌خواهند اعمال نفوذ کنند بایستید. بگویید چرا رییس فدراسیون نیست تا مواخذه شود و توضیح بدهد؟ بپرسید به چه حقی رای مجمع به رییس فدراسیون را با استفاده ابزاری از ارکان قضایی زیر سوال بردید؟ از عضو زندانی هیات‌رییسه حرف بزنید و مرور کنید چنین آدمی چطور به نایب رییسی فدراسیون رسید؟ همین‌طور از سخنگوی خودخوانده هیات‌رییسه که با بردن بازی تیم ملی به مشهد آن افتضاح را به بار آورد. از سراجی که دیگر نه مدیرعامل باشگاه است و نه در جلسات هیات رییسه شرکت می‌کند توضیح بخواهید.

از میرشاد ماجدی سوال کنید در این سه ماه چه کار کرده جز کاسه گدایی گرفتن مقابل رییس‌جمهور و شهردار؟ نگران نباشید که بیرون انداختن آدم‌های ناتوان از فوتبال بلبشو به وجود می‌آورد. بلبشو از این بیشتر؟ اجازه بدهید هیات‌رییسه از حد نصاب بیفتد آن وقت یا فیفا ورود می‌کند یا مجمع فوق‌العاده ظرف ۷۰ روز برگزار و اعضای جدید هیات رییسه معرفی می‌شود. شک نکنید نبودن برخی اعضای هیات رییسه در این ۷۰ روز بیشتر به نفع فوتبال است تا بودن‌شان؛ و دوباره برگردید به مردم. حواس‌تان باشد چه کسانی هزینه لابی‌ها و بازی‌های پشت پرده فوتبال را می‌دهند. به جوانان و نوجوانان مرد و زنی فکر کنید که با هر برد تیم ملی جان اضافه می‌گیرند. نامردی است به خاطر چند مشت دلار و چند تا سفر خارجی به عشق این مردم خیانت شود.

سامان سعادت - اعتماد

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی