تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد

ضرورت تعامل و همكاری با مراكز دانش بنیان در حوزه HSE

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بر تعامل و همکاری با مراکز دانش بنیان در حوزه HSE تاکید کرد.

کد خبر: ۱۳۰۵۸۰
۲۰:۲۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

ضرورت تعامل و همكاری با مراكز دانش بنیان در حوزه HSE

 دیدارنیوز: به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، مهندس علیرضا دانشی در بیست و ششمین جلسه رؤسای HSE مناطق نفتخیز جنوب که در تاسیسات گاز و گاز مایع شماره 800 برگزار شد ضمن تقدیر از برگزاری جلسات ایمنی در تاسیسات اظهار داشت: توجه به ایمنی، بهداشت و محیط زیست از موضوعات مهم و کلیدی سازمان است و صرف اعتبار در این حوزة هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است، البته در این حوزه مهم نیازمند ایجاد تعامل و همکاری با مراکز دانش بنیان هستیم.

وی با اشاره به این موضوع که کار در HSE مستلزم علاقمندی ذاتی افراد است، گفت: ساختار سازمانی HSE با قید اهمیت و فوریت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و آموزش‌های ضمن خدمت HSE برای کلیه کارکنان الزامی است و هیچ عملیات و اقدامی نباید توسط افراد آموزش ندیده انجام شود و کارکنان باید قبل از انجام هر کاری به الزامات ایمنی آن کار اشراف کامل داشته باشند.

مهندس حسن شهرویی مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین، با تاکید بر لزوم رعایت الزامات محیط زیستی در کلیه پروژه‌ها، اظهار داشت: توجه به مقوله سلامت کارکنان و خانواده‌ها و ایمنی تاسیسات از جایگاه ویژه ای برخوردار است که توسعه فرهنگ ایمنی مستلزم تلاش جمعی در همه ارکان سازمان می باشد. ضمناً با توجه به رویکرد و دیدگاه متعالی مدیران عامل شرکت ملی نفت و مناطق نفتخیز حنوب در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست، ان شاء الله بزودی شاهد تغییرات مثبت دراین زمینه خواهیم بود.

رییس ايمني، بهداشت، محيط زيست و پدافندغيرعامل مناطق نفخيزجنوب نیز ضمن تقدیر از میزبانی شرکت نفت و گاز کارون گفت: کارون بزرگترین شرکت بهره بردار مجموعه مناطق نفخیز جنوب است که همجواری تأسیسات این شرکت با حوزة شهری مسئولیت این شرکت در زمینه اتخاذ تدابیر ایمنی و آمادگی HSE را دو چندان می کند و البته این شرکت از توانمندی لازم در حوزة ایمنی برخوردار بوده و علاوه بر تامین ایمنی تاسیسات، در حوادث شهری نیز خدمات خوبی ارایه نموده است.
مهندس محمدرضا نادری هدف از برگزاری این جلسات را پیگیری و رفع چالش‌ها و نیازهای واحدهای HSE در سطح مجموعه مناطق نفتخیز جنوب و شرکت‌های بهره بردار برشمرد و گفت : فرهنگ ایمنی و الزام به رعایت آن در صنعت نفت نهادینه شده و در رأس همه کارها قرار دارد و در زمینه انتقال تجارب و دانش فنی به بیرون از سازمان دستاوردهای خوبی داشته ایم و در حال حاضر در حادثه ریزش ساختمان آبادان، علاوه بر کمک‌های لجستیکی و اعزام گروه‌های آتش نشان، به طور مستمر مشاوره‌های فنی به گروه‌های امدادی و مدیریت بحران حاضر در محل ارایه می‌کنیم و این از نقاط قوت HSE نفت به شمار می رود.
در ادامه این جلسه که به میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون برگزار گردید روسای HSE شرکت‌های بهره‌برداری پنجگانه، مدیریت‌های ستادی و روسای بخش‌های مختلف HSE مناطق نفتخیز جنوب به بیان دیدگاه‌ها، مشکلات و راهکار‌های پیشنهادی خود در خصوص موضوعاتی از قبیبل لزوم نوسازی و بازسازی تجهیزات، بازنگری ساختار سازمانی، فرایندها و دستورالعمل‌ها و سایر موارد مرتبط پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی