تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وزیر کشور: همه اجساد را از زیر آوار متروپل خارج می‌کنیم

احمد وحیدی، وزیر کشور با اعلام اینکه تمام اجساد را از زیر آوار ساختمان متروپل آبادان خارج خواهیم کرد، گفت: این حق مردم عزیز آبادان است که کار به‌سرعت انجام شود.

کد خبر: ۱۳۰۵۳۳
۱۱:۳۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

وزیر کشور: همه اجساد را از زیر آوار متروپل خارج می‌کنیم

دیدارنیوز: وزیر کشور با بیان اینکه تمام اجساد را از زیر آوار خارج خواهیم کرد، گفت: تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده است.

بنا به اعلام وزارت کشور، احمد وحیدی شنبه‌شب در حاشیه ستاد مدیریت بحران حادثه ریزش مجتمع اداری-تجاری متروپل آبادان اظهار کرد: همه نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌ها و مردم برای کار آواربرداری و امدادرسانی در آبادان بسیج شده‌اند و این حق مردم عزیز آبادان است که کار به‌سرعت انجام شود.

وی با بیان اینکه “تاکنون پیکر ۲۹ نفر از زیر آوار بیرون آورده شده است و همچنان تعدادی دیگر از اجساد در این منطقه مشاهده شده است که از محل خارج خواهند شد”، افزود: با توجه به حجم آوار‌ها ممکن است عملیات خارج‌سازی پیکر جان‌باختگان با تأخیر زمانی انجام شود، اما تمام تلاش نیرو‌های امدادی این است تا با هماهنگی و همدلی کار با سرعت بسیار بیشتری جلو رود.

وزیر کشور ضمن تشکر از مردم شریف داغدیده آبادان و خانواده‌های جان‌باختگان تصریح کرد: خانواده‌هایی داریم که همسر و سه فرزندشان را از دست دادند، ولی جز محبت از آن‌ها چیزی ندیدیم و وقتی با آن‌ها صحبت می‌کنیم بسیار از جمهوری اسلامی و همدردی رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری و همه نهاد‌ها تشکر دارند.

وحیدی با بیان اینکه در کمتر حوادثی در سطح کشور این حجم فعالیت‌ها وجود داشته است و کار با جدیت دنبال می‌شود، گفت: از نیرو‌های آتش‌نشانی، هلال احمر، اورژانس، سپاه، نیروی انتظامی و تمامی نیرو‌هایی که از شهر‌های مختلف به آبادان آمدند، تشکر می‌کنم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی