تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فاجعه متروپل؛ هیات عالی قضایی به آبادان می‌رود

به گفته محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، پس از حادثه مرگبار ریزش ساختمان متروپل، یک هیات عالی در دادستانی کل تعیین شده که فردا (یکشنبه) عازم آبادان می‌شوند.

کد خبر: ۱۳۰۵۱۹
۱۰:۰۷ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

فاجعه متروپل؛ هیات عالی قضایی به آبادان می‌رود

دیدارنیوز: دادستان کل کشور اعلام کرد که هیات عالی در دادستانی کل تعیین شده که امروز (یکشنبه) عازم آبادان می‌شوند.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری افزود: ۸۰ برگ از پرونده‌ای که در آبادان تشکیل شده بود به بنده رسید و همکاران من آن‌ها را بررسی کردند.

دادستان کل کشور ادامه داد: گزارش‌ها و مستنداتی که ارسال شد نشان می‌دهد که مباحث و مطالب گسترده‌ای در استان مطرح شده است از جمله تشکیل پرونده‌هایی در مرکز استان که مرتبط با این موضوع است؛ با این مقدار مستنداتی که به دست ما رسیده اظهارنظر قطعی مشکل است.

حجت الاسلام منتظری اضافه کرد: هیات عالی در دادستانی کل تعیین کردیم که امروز عازم خوزستان خواهند شد که هم به دادگستری آبادان و هم دادگستری اهواز خواهند رفت و پرونده‌هایی که در آنجا مطرح است را خواهند دید.

وی اظهار کرد: باتوجه به مجموعه اطلاعاتی که اکنون به دست ما رسیده الان با قاطعیت نمی‌توانم بگویم قصور و تقصیری از ناحیه دستگاه قضا انجام شده است یا نه.

دادستان کل کشور افزود: اطمینان می‌دهم بدون هیچگونه اغماضی مساله را براساس قوانین و مقررات پیگیری خواهیم کرد.

منتظری تصریح کرد: به نظر می‌رسد که با گرفتن مستندات آبادان بتوانیم به نظری برسیم، اما مستنداتی که تا امروز دیدم اظهار نظر درباره آن مشکل است. در دستگاه قضایی و دادستانی کل هیچ اغماضی نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی