تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

توجه به مباحث فرهنگی از اولویت نمایندگان در مجلس یازدهم است

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از اولویت‌های مجلس طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای ورود نمایندگان به این دوره، بحث‌های فرهنگی است.

کد خبر: ۱۳۰۵۱۷
۰۸:۳۵ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱
سید کریم حسینی گفت: توفیقی شد که خدمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برسیم و ضمن خداقوت، بابت زحمات و فعالیت‌هایی که در حوزه فرهنگ انجام می‌دهند تشکر کنیم.

او می گوید: یکی از اولویت‌های مجلس یازدهم طبق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در ابتدای ورود نمایندگان به این دوره، بحث‌های فرهنگی است که باید در کنار مسائل اقتصادی و معیشت مردم به آن پرداخته شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت. توجه به مباحث فرهنگی اولویتی انکارناپذیر در برنامه‌های نمایندگان در مجلس یازدهم است.

به گفته او: در این خصوص کمیسیون‌های تخصصی تشکیل شده و مصوباتی نیز در این زمینه داشته‌ایم.

این مقام مسئول گفت: قطعا با توجه به ظرفیتی که بودجه‌های سالیانه دارند، اولویت‌های ما در اختصاص این اعتبار، کار‌های فرهنگی، مساجد و به ویژه فعالیت‌های قرآنی و آن چیزی است که جزو اهداف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محسوب می‌شود.

حسینی می گوید: سعی داریم با گشایش اقتصادی که ایجاد می‌شود در آینده بتوانیم اعتبارات بیشتری به حوزه فرهنگی اختصاص دهیم و جبران مافات گذشته کنیم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا در گذشته در خصوص اعتبارات فرهنگی توجه کمتری شده که امیدواریم بتوانیم در سال جاری و آینده اختصاص اعتبارات بیشتری در این حوزه شاهد باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی