تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مسن‌ترها هم به جنگ اوکراین احضار شدند

تجاوز نظامی روسیه؛ پوتین به ۶۵ ساله‌ها رحم نکرد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه که کشورش را درگیر جنگی بزرگ و پرهزینه با اوکراین و دنیای غرب کرده، قانونی را به تایید رساند که محدودیت سنی برای انعقاد اولین قرارداد با نیرو‌های مسلح روسیه را ملغی می‌کند. براساس اطلاعیه دومای روسیه، مردم اکنون می‌توانند تحت قرارداد و تا زمان بازنشستگی که برای زنان ۶۰ سال و برای مردان ۶۵ سال است، در ارتش خدمت کنند.

کد خبر: ۱۳۰۵۱۲
۰۹:۱۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ پوتین به ۶۵ ساله‌ها رحم نکرد

دیدارنیوز: ارتش روسیه با تایید قانونی به دست ولادیمیر پوتین، قرار است افرادی تا ۶۵ سال را برای کار تحت قرارداد بپذیرد.

به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه قانونی را به تایید رساند که محدودیت سنی برای انعقاد اولین قرارداد با نیرو‌های مسلح روسیه را ملغی می‌کند.

براساس اطلاعیه دومای روسیه، مردم اکنون می‌توانند تحت قرارداد و تا زمان بازنشستگی که برای زنان ۶۰ سال و برای مردان ۶۵ سال است، در ارتش خدمت کنند. دومای دولتی روسیه در ۲۵ مه قانونی را مورد تایید قرار داد که محدودیت سنی برای امضای اولین قرارداد برای خدمت نظامی در روسیه را لغو می‌کند.

معاون وزیر دفاع روسیه در این رابطه شفاف‌سازی کرده و گفت که از این طریق امکان امضای اولین قرارداد برای خدمت نظامی در روسیه تا سن ۵۰ سالگی به وجود می‌آید. قانون روسیه قبلا مقرر کرده بود که شهروندان روسی ۱۸ تا ۴۰ ساله و اتباع خارجی ۱۸ تا ۳۰ ساله می‌توانند اولین قرارداد خود را برای خدمت سربازی امضا کنند.

روسیه از ۲۴ فوریه حمله‌ای را به دستور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه علیه اوکراین آغاز کرده که امروز (یکشنبه) وارد نود و پنجمین روز خود شد. در واکنش به آن، کشور‌های غربی موجی از تحریم‌ها را علیه مسکو به راه انداخته و اقدام به ارسال سلاح به اوکراین کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی