تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

زاکانی: میلیاردها تومان ارز ترجیحی در جیب چند نفر «آدم مشخص» می‌رفت!

علیرضا زاکانی، شهردار تهران گفت: از سال ۱۳۹۷ که ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور مطرح و ۲۷ قلم کالا با این ارز وارد شد، ما در مجلس مشاهده می‌کردیم که این پول و امکان برای مسیر درست هزینه نمی‌شود و در عمل به جیب چندنفر بیشتر نمی‌رود. چندنفری که آدم‌های مشخصی بودند و میلیارد‌ها میلیارد امکان را از کشور برای خودشان اختصاص دادند.

کد خبر: ۱۳۰۴۷۰
۱۳:۴۸ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

زاکانی: میلیاردها تومان ارز ترجیحی در جیب چند نفر «آدم مشخص» می‌رفت!

دیدارنیوز: زاکانی با تأکید بر اینکه کشور در آستانه تغییرات جدی در حوزه اقتصادی است، گفت: از سال ۹۷ که ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور مطرح و ۲۷ قلم کالا با این ارز وارد شد، ما در مجلس مشاهده می‌کردیم که این پول و امکان برای مسیر درست هزینه نمی‌شود و در عمل به جیب چند نفر بیشتر نمی‌رود.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در نوزدهمین کنگره سرداران و ۳۰۰ شهید محله وصفنارد بیان کرد: امروز کشور در آستانه تغییرات جدی در حوزه اقتصادی قرار گرفته است.

شهردار تهران با اشاره به حضورش در مجلس شورای اسلامی گفت: از سال ۱۳۹۷ که ارز ۴۲۰۰ تومانی در کشور مطرح و ۲۷ قلم کالا با این ارز وارد شد، ما در مجلس مشاهده می‌کردیم که این پول و امکان برای مسیر درست هزینه نمی‌شود و در عمل به جیب چندنفر بیشتر نمی‌رود. چندنفری که آدم‌های مشخصی بودند و میلیارد‌ها میلیارد امکان را از کشور برای خودشان اختصاص دادند.

زاکانی در ادامه عنوان کرد: مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۰ مصوب کرد که دولت وقت باید دست به اقدام اصلاحی بزند، اما دولت گذشته زیر بار اصلاح نرفت چرا که این اقدام بسیار سخت و سنگین است.

وی با بیان اینکه دولت قبل زیر بار اجرای قانون نرفت؛ اما این دولت انقلابی اجرای قانون را قبول کرد، افزود: وظیفه اساسی دولت تبیین و تبلیغ درست از دلایل ماجرای طرح است. همچنین دولت وظیفه دارد که امکانات مورد نیاز بازار و دسترس مردم را تأمین کند و باید توجه داشته باشد که این تأمین استمرار یابد و به زنجیره کالا‌های اساسی تسری پیدا کند.

بنا براعلام سایت شهر، شهردار تهران با بیان اینکه دولت باید از دخالت سوءاستفاده کنندگان در تنظیم بازار جلوگیری کنند، عنوان کرد: همه باید دست به دست همدیگر دهیم تا امکانی را که چند نفر در کشور از آن بهره‌مند بودند را به دست مردم برسانیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی