تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سه روز آینده پایان عملیات جست و جو در متروپل

فرمانده عملیات آواربرداری حادثه متروپل گفت: با آغاز عملیات تخصصی آواربرداری از متروپل آبادان عملیات جست و جو تا سه روز دیگر به پایان می‌رسد.

کد خبر: ۱۳۰۴۵۶
۱۲:۰۵ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

دیدار نیوز : محمدی، فرمانده عملیات آواربرداری حادثه متروپل گفت : از دیروز عملیات تخصصی آواربرداری از متروپل آبادان با تجهیزات سنگین و حرفه ای آغاز شد و به این ترتیب عملیات جست و جوی زیر آوارماندگان تا سه روز دیگر به پایان می رسد.

به گفته او پیش از این کندی روند آوار برداری به دلیل وجود بناهای بدون مقاوم کافی در محل حادثه بود که از عصر دیروز با انجام اقداماتی ایمنی نسبی برای امدادگران در هنگام آواربرداری برقرار شد.

او به دشواری آواربرداری از فروریختن یک سوم ساختمان ۱۰ طبقه به همراه طبقه زیر زمین و ناپایدار بودن بقایای آن نیز اشاره کرد و گفت : در حال حاضر نیروهای امدادگران در سه جبهه فعالیتی مشغول آواربرداری هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی