تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تولید بیش از 630 هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه رامین اهواز

 در اردیبهشت امسال بیش از ۶۳۰ هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید شده است.

کد خبر: ۱۳۰۳۷۱
۱۴:۴۸ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱

خليل محمدي مدير عامل نیروگاه رامین با اعلام این خبر گفت: تلاشگران اين نیروگاه توانستند در ارديبهشت سال جاری 631 هزار و 955 مگاوات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید و به شبکه سراسری برق کشور انتقال داده شد.
محمدي همچنین افزود : متوسط تولید لحظه ای نیروگاه رامین در ارديبهشت سال جاری 216 مگاوات و میزان ساعت کارکرد واحدهای تولیدی در این ماه 2 هزار و 926 ساعت بوده است.
وی با اشاره به تعمیرات اساسی واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۳ و میان دوره ای واحد شماره ۴ اظهار امیدواری نمود با اتصال مجدد این واحدها طی روزهای اخیر شاهد افزایش سطح تولید این انرژی در نیروگاه رامین باشیم.

شایان ذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی تأمین کننده بیش از 35 درصد برق استان خوزستان است و نقش مهمی را در تقویت ، تثبیت و پایداری شبکه سراسری برق کشور ایفاء می کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی