تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رئیسی: اراده ایران و عمان ارتقای سطح روابط است؛ حضور نیرو‌های خارجی امنیت‌ساز نیست

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری پیش از سفر به عمان گفت: تصمیم و اراده هر دو کشور ارتقای سطح روابط در حوزه‌های تجارت، نقل، انرژی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت است.

کد خبر: ۱۳۰۱۶۸
۱۰:۰۷ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

رئیسی: اراده ایران و عمان ارتقای سطح روابط در حوزه‌های مختلف است

دیدارنیوز: رئیس جمهور گفت: سفر بنده به عمان در راستای توسعه سیاست همسایگی دولت مردمی با کشور‌های همسایه و منطقه اهمیت زیادی دارد و در مذاکرات خود توسعه روابط دو جانبه و منطقه‌ای را پیگیری خواهیم کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه پیش از ترک تهران، در گفتگو با خبرنگاران درباره اهداف سفر رسمی خود به عمان، با اشاره به اینکه این سفر با دعوت رسمی آقای هیثم بن طارق سلطان محترم عمان انجام می‌شود، گفت: روابط خوبی بین جمهوری اسلامی ایران و و کشور دوست، برادر و همسایه عمان وجود دارد.

رئیس جمهور با بیان اینکه سطح فعلی روابط میان تهران و مسقط مطلوب برای دو کشور مطلوب نیست، افزود: تصمیم و اراده هر دو کشور ارتقای سطح روابط در حوزه‌های تجارت، نقل، انرژی، گردشگری و به ویژه گردشگری سلامت است.

رئیسی با اشاره به اینکه در این سفر با مقدمات فراهم شده تفاهم‌نامه‌هایی بین دو کشور به امضا خواهد رسید، اظهار داشت: سفر بنده در راستای توسعه سیاست همسایگی دولت مردمی با کشور‌های همسایه و منطقه اهمیت زیادی دارد و در مذاکرات خود توسعه روابط دو جانبه و منطقه‌ای را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه دو کشور در حال حاضر نیز در عرصه‌های مختلف همکاری‌های سازنده‌ای دارند، تصریح کرد: نکته محوری قابل توجه در منطقه آن است که گفتگو و همکاری بین کشور‌های منطقه امنیت آفرین است. حضور نیرو‌های خارجی و بیگانه در منطقه به هیچ عنوان امنیت‌ساز نیست و حتی می‌تواند امنیت منطقه را مورد تهدید قرار دهد.

رئیسی اظهار امیدواری کرد که این سفر گامی موثر در راستای تحقق سیاست‌ها و اهداف دولت مردمی برای تقویت و تعمیق روابط سازنده با همسایگان باشد.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود با عرض تبریک و تسلیت شهادت سرهنگ صیاد خدایی به خانواده معظم ایشان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای وی از خداوند متعال علو درجات مسألت کرد و خاطرنشان کرد: پیگیری این رخداد اثبات خواهد کرد که بدون تردید دست استکبار جهانی پشت این جنایت دیده می‌شود.

رئیسی گفت: کسانی که در میدان از نیرو‌های مدافع حریم و حرم شکست خوردند، می‌خواهند به این شکل استیصال خودشان را نشان دهند. پیگیری جدی این موضوع از سوی مسئولین امنیتی مورد تأکید بنده است و تردید ندارم که انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از جنایتکاران حتمی است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی