تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
در راس هیأت عالیرتبه سیاسی و اقتصادی

«رئیسی» تهران را به مقصد مسقط ترک کرد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه با بدرقه مسئولان و جمعی از اعضای کابینه، تهران را به مقصد مسقط پایتخت عمان ترک کرد. دیدار با سلطان عمان، امضای چند سند همکاری، دیدار با ایرانیان مقیم و دیدار با تجار و فعالان اقتصادی عمانی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه آیت الله رئیسی به این کشور است.

کد خبر: ۱۳۰۱۵۸
۰۸:۴۱ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

«رئیسی» تهران را به مقصد مسقط ترک کرد

دیدارنیوز: رئیس جمهور به دعوت رسمی «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان و در راس هیاتی بلندپایه، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز دوشنبه با بدرقه حجت الاسلام والمسلمین محسن قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و جمعی از اعضای کابینه، تهران را به مقصد مسقط پایتخت عمان ترک کرد.

استقبال رسمی در کاخ العلم، دیدار دوجانبه با «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان، امضای چند سند همکاری، دیدار با ایرانیان مقیم و دیدار با تجار و فعالان اقتصادی عمانی از جمله برنامه‌های سفر یک روزه آیت الله رئیسی به این کشور است.

در راستای ایجاد زمینه‌های گسترش روابط اقتصادی و تجاری ایران و عمان، هفته گذشته هیاتی ۵۰ نفره از تجار و فعالان اقتصادی ایران به این کشور سفر کرده بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی