تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
احمد مازنی در مراسم تجلیل از شهدا و سالگرد آزادسازی خرمشهر:

شهدا و جانبازان ناظر بر کار ما هستند و می‌گویند "قرار ما این نبود"+ویدئو

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز شهدا، جانبازان، آزادگان، همسران، خواهران و برداران آن‌ها نگرانند و با زبان، با قلم و به انحا مختلف، به ما می‌گویند؛ «قرار ما این نبود».

کد خبر: ۱۲۹۹۴۴
۱۶:۰۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

شهدا و جانبازان ناظر بر کار ما هستند و می‌گویند

 

دیدارنیوز ـ اسفندیار عبداللهی: حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مازنی، نماینده مردم تهران در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، در مراسم سالروز آزادی خرمشهر و در تجلیل از شهدا، جانبازان و آزداگان دفاع مقدس که عصر سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مسجد مسلم‌ابن عقیل خیابان یوسف‌آباد با حضور تعدادی خانواده‌های شهدا، مقامات لشکری و کشوری، از جمله سردار علی فضلی برگزار شد؛ گفت: چشم‌ها و دست‌های جدا افتاده از بدن و پا‌های مجروح و جامانده جانبازان، به اوضاع و احوال ما می‌نگرند و با وجود تلخ‌کامی از بی وفایی‌ها، با امید به آینده‌ای روشن به اوضاع و احوال ما می‌نگرند.

ویدیو بخشی از سخنرانی را اینجا ببینید

وی افزود: امروز شهدا، جانبازان، آزادگان، همسران، خواهران و برداران آن‌ها نگرانند و با زبان، با قلم و به انحا مختلف، به ما می‌گویند؛ «قرار ما این نبود».

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینک این ماییم و میراث خونین به جامانده از شهدا و جانبازان! کمترین کار ما در قدردانی از آن فداکاری‌ها اقداماتی شبیه به همین تجلیل از آن‌ها است و بیشترین کار پایبندی به آرمان‌های شهیدان.

مازنی با گلایه نسبت به وضع موجود اظهار کرد: از فداکاری‌ها گفتم و روا نیست از تحمل سختی‌ها و مشکلات معیشتی ناشی از سوء تدبیر دوستان و سوء نیت بدخواهان نگویم.

وی یادآور شد: مردم قهرمانانه ایستادند و افتخار آفریدند حقشان زندگی بهتر و حکمرانی شایسته‌تری است. این مردم یادگار همان عرصه‌ها و حماسه‌ها هستند، قدرشان را بدانیم و برای حل مشکلات آنها، همچون همتا همت کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی