تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سازمان ملل: روسیه جان بیش از ۳۷۰۰ غیر نظامی اوکراینی را گرفته است

بنا براعلام سازمان ملل متحد، ارتش متجاوز روسیه از زمان حمله به خاک اوکراین، جان بیش از ۳۷۰۰ غیر نظامی اوکراینی را گرفته است. بر اساس این آمار همچنین بیش از ۴ هزار غیرنظامی نیز تاکنون زخمی شده‌اند.

کد خبر: ۱۲۹۹۰۸
۱۲:۵۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

سازمان ملل: حملات روسیه جان بیش از ۳۷۰۰ غیر نظامی اوکراینی را گرفته است

دیدارنیوز: حدود سه ماه پس از تجاوز نظامی روسیه به اوکراین، سازمان ملل اعلام کرد که حملات ارتش روسیه جان بیش از ۳۷۰۰ غیر نظامی اوکراینی را گرفته است.

کمیسریای عالی حقوق بشر سازمان ملل می‌گوید بر اساس آخرین به روز رسانی‌ها، تعداد افراد غیرنظامی که از ابتدای حمله روسیه به اوکراین در تاریخ ۲۴ فوریه تاکنون کشته شده‌اند به ۳ هزار و ۷۵۲ نفر رسیده است.

بر اساس این آمار همچنین بیش از ۴ هزار غیرنظامی نیز تاکنون زخمی شده‌اند.

این نهاد حقوق بشری سازمان ملل می‌گوید بیشتر تلفات غیرنظامی ثبت شده ناشی از استفاده از سلاح‌های انفجاری از جمله گلوله‌باران از توپخانه سنگین و سامانه‌های موشکی پرتاب چندگانه و حملات موشکی و هوایی بوده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی