تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

پلیس راهور محـدودیت‌های تـــرافیکی پایان هفته را اعلام کرد و بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه،۳۰ اردیبهشت از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۹۹۰۶
۱۲:۵۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

دیدارنیوز ـ بر اساس اعلام پلیس راهور، تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۲۸ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۳۱ از محور‌های کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

همچنین در محور کرج - چالوس؛ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۳۰ از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد کلیه تریلر‌ها ازمحور هراز کماکان ممنوع است.

تردد کلیه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروز چهارشنبه تاریخ ۱۴۰۱.۰۲.۲۸ و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز‌های پنجشنبه وجمعه تاریخ‌های ۱۴۰۱.۰۲.۲۹ و ۱۴۰۱.۰۲.۳۰ از محور هراز ممنوع است.

تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۴۰۱.۰۲.۳۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی