تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تجاوز نظامی روسیه؛ سوئد و فنلاند رسما درخواست عضویت خود را به ناتو دادند

درخواست‌های رسمی برای عضویت دو کشور شمال اروپا به ناتو ساعت ۸ صبح به وقت گرینویچ توسط سفیران سوئد و فنلاند در مقر این ائتلاف در بروکسل به ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو ارائه شد.

کد خبر: ۱۲۹۸۹۷
۱۲:۰۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

تجاوز نظامی روسیه؛ سوئد و فنلاند رسما درخواست عضویت خود را به ناتو دادند

دیدارنیوز: طبق اعلام منابع رسانه ای، فنلاند و سوئد امروز چهارشنبه رسما درخواست خود برای پیوستن به ناتو را ارائه کردند.

به نقل از المیادین، طبق اعلام منابع رسانه ای، فنلاند و سوئد امروز چهارشنبه رسما درخواست خود برای پیوستن به ناتو را ارائه کردند. این درحالی است که روز گذشته پارلمان فنلاند با اکثریت آرا با درخواست پیوستن به پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) موافقت کرد.

به گزارش منابع خبری، رئیس پارلمان فنلاند اعلام کرد: پارلمان روز سه شنبه با ۱۸۸ رأی موافق و ۸ رأی مخالف طرح درخواست عضویت در ائتلاف نظامی ناتو را تصویب کرد.

پیش از این سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه با کم اهمیت جلوه دادن تلاش سوئد و فنلاند برای پیوستن به ناتو گفت آن‌ها هم اکنون هم عضو این پیمان هستند.

وزیر خارجه روسیه گفت: پیوستن فنلاند و سوئد به ناتو احتمالا تغییر چندانی باعث نخواهد داشت، زیرا دو کشور مدت هاست در رزمایش‌های نظامی این ائتلاف مشارکت دارند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی