تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تبعات تحریم‌های غرب؛ خودرو‌های جدید روسیه ایربگ ندارند!

تحریم‌ها غرب علیه روسیه به دلیل تجاوز نظامی ارتش پوتین به اوکراین باعث شده تا صنعت خودروسازی این کشور با مشکلات زیادی مواجه شود و حالا خودروهای جدید ساخت مسکو نه ترمز ای‌بی‌اس دارند و نه ایربگ.

کد خبر: ۱۲۹۸۳۶
۱۴:۵۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

تبعات تحریم توسط غرب؛ خودرو‌های جدید روسیه ایربگ ندارند!

دیدارنیوز: روسیه برای ادامه تولید خودرو، استاندار‌های ایمنی و محیطی زیستی را تنزل می‌دهد. تحریم‌های غرب موجب شده تا صنعت خودروسازی روسیه بمانند بسیاری دیگر از صنایع این کشور با کمبود قطعات و اختلال در خط تولید مواجه شود.

مسکو برای غلبه بر این چالش و سرپا نگه داشتن صنعت خودروسازی درصدد است تا با آسان‌تر کردن استاندارد‌های مرتبط با ایمنی خودرو و همچنین استاندارد‌های محیط زیستی موجبات ادامه تولید خودرو را فراهم کند.

دولت مسکو درصدد است تا به خودروسازان اجازه دهد خودرو‌های جدید را بدون تجهیز آن‌ها به سیستم ترمز‌ ای بی اس با ایربگ (کیسه هوا) یا حتی تنظیم کننده کمربند ایمنی روانه بازار کنند.

طبق این دستورالعمل دولت که تا اول فوریه سال آینده میلادی اجرا می‌شود، استاندار‌های محیط زیستی تولید خودرو هم به سطح سال ۱۹۸۸ باز خواهد گشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی