تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

الجزیره خبر داد؛ «اوکراینی‌ها پیروز نبرد در خارکیف»

اسد بیگ، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نیرو‌های اوکراینی موفق شده‌اند نبرد برای کنترل شهر خارکیف را به سود خود تغییر دهند. الجزیره گفته نیرو‌های اوکراینی توانسته‌اند روس‌ها را از شهر دورتر کنند و حالا مردم با سگ‌هایشان به خیابان می‌آیند و دوچرخه‌سواری می‌کنند.

کد خبر: ۱۲۹۷۶۹
۱۶:۰۲ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

الجزیره خبر داد؛ «اوکراینی‌ها پیروز نبرد در خارکیف»

دیدارنیوز: خبرنگار شبکه الجزیره از خارکیف گزارش داده که نیرو‌های اوکراینی توانسته‌اند نبرد برای کنترل شهر را به سود خود تغییر دهند.

اسد بیگ، خبرنگار این شبکه که چندین هفته است در نزدیکی خارکیف حضور دارد می‌گوید: «ما برای نخستین بار حدود یک ماه پیش به خارکیف آمدیم؛ آن زمان نمی‌شد بدون استفاده از جلیقه ضد گلوله وارد خیابان شود و همه جا خالی از جمعیت بودند و تیراندازی و گلوله‌باران دائمی در اطراف ما در جریان بود.»

بیگ ادامه می‌دهد که حالا مردم به شهر برگشته‌اند و آن‌ها در خیابان‌ها تردد می‌کنند و حتی برخی از کافه‌ها و رستوران‌ها باز شده‌اند.

همچنین امروز نخستین روزی است که حمل و نقل عمومی در خارکیف دوباره راه‌اندازی می‌شود.

الجزیره ادامه داده که نیرو‌های اوکراینی توانسته‌اند روس‌ها را از شهر دورتر کنند و حالا مردم با سگ‌هایشان به خیابان می‌آیند و دوچرخه‌سواری می‌کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی