تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

امضا توافق نامه همكاری شركت نفت و گاز اروندان با پارك علم و فناوری صنعت نفت

در حاشیه دومین روز از بیست و ششمین نمایشگاه صنعت نفت تهران، تفاهم نامه پارک علم و فناوری صنعت نفت با موضوع رفع نیازهای فناورانه شرکت نفت و گاز اروندان و برگزاری رویدادهای حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت صورت پذیرفت.

کد خبر: ۱۲۹۶۴۷
۱۱:۳۱ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

از جمله اهم موارد در نظر گرفته شده در این تفاهم نامه توسعه محصولات دانش بنیان تولید بار اول و خرید تضمینی، حمایت از طرح های فناورانه استحصال انرژِی از گاز های مشعل، افزایش بهره دهی چاه های کم بازده و توسعه فناوری های پیگ های هوشمند می باشد.

در این تفاهم نامه که به امضا مهندس عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و محمد اسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز در آمد؛ قرار بر ارائه لیستی از نیازهای عملیاتی و فناورانه شرکت نفت و گاز اروندان در بخش های مختلف رنجیره ارزش نفت و گاز در قالب طرح ها، پروژه ها و سفارشات کالا به پارک فناوری صنعت نفت گردید، و در مقابل پارک فناوری صنعت نفت با بررسی نیازهای اعلام شده، همکاری جهت شناسایی و معرفی سازندگان، پیمانکاران و همچنین رفع نیازها با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها اقدام نماید.

در ادامه به برگزاری جلسات مشترک و منظم تا حصول به نتایج توافق نامه و پایش و ارزیابی عملکرد و اثربخشی آن در بازه یک ساله تاکید شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی