تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

انتقاد زلنسکی از امانوئل مکرون؛ الیزه امتیازدهی دیپلماتیک به روسیه را رد کرد

رئیس جمهور اوکراین، گفت همتای فرانسوی‌اش «بیهوده» تلاش می‌کند تا با ولادیمیر پوتین گفتگو کند. زلنسکی گفت این عمل صحیحی نیست که رئیس جمهور بخواهد به روسیه «امتیازات دیپلماتیک» بدهد.

کد خبر: ۱۲۹۶۲۹
۰۹:۵۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

انتقاد زلنسکی از مکرون؛ الیزه «امتیازدهی دیپلماتیک به روسیه» را رد کرد

دیدارنیوز: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، در یک مصاحبه گفت همتای فرانسوی‌اش «بیهوده» تلاش می‌کند تا با ولادیمیر پوتین گفتگو کند. وی گفت این عمل صحیحی نیست که رئیس جمهور بخواهد به روسیه «امتیازات دیپلماتیک» بدهد.

رئیس‌جمهور اوکراین که در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی ایتالیایی RAI ۱ حضور یافته بود، گفت: «ما نباید به دنبال راه خروجی برای روسیه باشیم و مکرون این کار را بیهوده انجام می‌دهد. تا زمانی که روسیه خودش نخواهد و درک نکند که به خاتمه دادن به جنگ نیاز دارد، به دنبال راهی برای خروج نخواهد رفت.»

زلنسکی با بیان اینکه رویکرد فرانسه به ولادیمیر پوتین اجازه می‌دهد «وجهه» خود را حفظ کند در حالی که نیرو‌های ارتش او در حال تلاش برای کنترل جنوب و شرق اوکراین هستند، گفت: «زمان برای نشستن سر میز با روسیه به پایان رسیده است. این دیگر ممکن نیست.»

امانوئل مکرون پیشتر در روز دوشنبه گفته بود که پایان دادن به جنگ در اوکراین در صورتی محقق خواهد شد که «بدون تحقیر روسیه» انجام شود.

کالخ الیزه در واکنش به اظهارات ولودیمیر زلنسکی گفته است: «رئیس جمهوری هرگز با ولادیمیر پوتین بدون موافقت رئیس جمهور زلنسکی صحبت نکرده است. وی همواره گفته است این به خود اوکراینی‌ها بستگی دارد که در مورد شرایط مذاکره با روس‌ها تصمیم بگیرند.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی