تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فولاد ۱ ـ استقلال ۲؛ هدیه جواد به فرهاد!

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر، دو تیم فولاد و استقلال در اهواز به دیدار هم رفته‌اند. دوئل فرهاد مجیدی و جواد نکونام جذابیت ویژه این بازی است.

کد خبر: ۱۲۹۶۰۸
۲۰:۰۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

فولاد ـ استقلال

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: سرانجام مسابقه‌ای که هواداران آبی پوش از مدت ها قبل منتظر آن بودند تا در صورت کسب امتیاز و یا حتی پیروزی، جام را بیشتر از هر زمان دیگری در نزدیکی خود احساس کنند، فرا رسید.

شاگردان فرهاد مجیدی که هفته قبل برابر شهر خودرو بردند و از بحران تساوی های سریالی خارج شدند، حالا به مصاف میزبان قدرتمند خود رفته‌اند. استقلال در دو سفر قبلی خود به اهواز مقابل فولاد مغلوب شده بود و اکنون آنها در پی پایان دادن به این طلسم ناکامی های خود هستند.

در سمت مقابل نیز شاگردان جواد نکونام حضور دارند. تیمی که در 11 دیدار گذشته شکستی را تجربه نکرده و تنها 4 گل دریافت کرده است. فولادی‌ها در اندیشه ثبت شگفتی و رقم زدن نخستین شکست این فصل استقلال هستند. باید دید تیمی که در رنکینگ جهانی تیم اول ایران است، به چه نتیجه ای دست خواهد یافت.

ترکیب فولاد: شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدریه، آرش رضاوند، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی

تیم داوری: محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی و علی احمدی

دقایق حساس:

دقیقه ۲: حمله بازیکنان استقلال از جناح راست و جا ماندن آغاسی و دفاع شیری باعث شد توپ به یامگا نرسد و توپ به کرنر رفت. پس از آن هم دو کرنر پیاپی از جناحین استقلال زد که نتیجه ای نداشت.

دقیه ۸: ضربه جلالی با برخورد به بازیکنان فولاد به کرنر رفت. پس از آن ضربه کرنر استقلالی ها به نتیجه ای نرسید.

دقیقه ۱۰: خطای استقلالی ها از پشت محوطه جریمه یک ضربه آزاد نصیب بازیکنان فولاد کرد. بوحمدان با یک شوت مستقیم قصد باز کردن دروازه را داشت که توپ پس از برخورد با دیواره دفاعی به کرنر رفت. پس از آن کرنر بازیکنان فولاد ثمری ندارد و توسط مدافعان استقلال از محوطه جریمه استقلال دور شد.

دقیقه ۱۷: مدافعان استقلال از جناح چپ تن به کرنر دادند که شیری پشت ضربه ایستاد و سانتر او نتیجه ای برای فولادی ها به دنبال نداشت.

دقیقه ۱۸: خطای بازیکنان فولاد روی جلالی موجب شد داور بازی را نگه دارد که این مساله با عصبانیت و واکنش شدید جواد نکونام کنار زمین همراه بود.

دقیقه ۲۲: بازیکنان استقلال با چند پاس تک ضرب در محوطه جریمه فولاد حاضر شدند که در نهایت رفت و برگشت مهاجمان با حردانی باعث شد تا این توپ به اوت برود.

دقیقه ۲۴: سانتر حردانی از جناح راست استقلال باعث شد تا یامگا که با بین مدافعان فولاد حرکت می کرد در تله آفساید فولاد بماند.

دقیقه ۲۵: خطای بازیکنان فولاد از جناح راست و بیرون محوطه جریمه موقعیت خوبی را در اختیار استقلالی ها قرار داد ولی مهدی پور در نهایت موجب ضد حمله فولادی ها شد و به خاطر خطا نیک‌نفس کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۸: ارسال بوحمدان در محوطه جریمه در دستان حسینی دروازه بان استقلال قرار گرفت.

دقیقه ۲۹: ضربه سر آرمان رضایی موقعیتی را نصیب یامگا کرد که نهایت ضربه این مهاجم در دستان شهاب گردان جای گرفت.

دقیقه ۳۶: ضربه سر پریرا و پاس او به محوطه جریمه به آغاسی در نهایت با ضربه سر او به اوت رفت.

دقیقه ۳۷: ارسال حیدریه در محوطه جریمه استقلال ضربه شیری که خارج از چارچوب بود ولی مدافعان استقلال توپ را به زمین برگرداندند.

دقیقه ۳۸: خطای فولادی ها در جناح راست ضربه آزادی را نصیب بازیکنان استقلال کرد که مهدی پور ایم ضربه را به محوطه جریمه استقلال فرستاد که مدافعان فولاد توپ را دور کردند.

دقیقه ۴۰: خطای فولادی ها روی حردانی از جناح راست اتفاق افتاد. چسبیده به محوطه جریمه مهدی پور پشت ضربه ایستاد و سانتر او توسط مدافعان فولاد برگشت داده شد.

گزارش زنده: فولاد صفر ـ استقلال ۱

نیمه دوم

بازی دو تیم در نیمه نخست کسل‌کننده و کم‌هیجان بود و باید دید در نیمه دوم چه خواهد شد.

دقیقه 47: حمله بازیکنان فولاد از جناح راست در نهایت با خطای بازیکنان فولاد در محوطه جریمه به نتیجه نرسید.

دقیقه ۴۸: آرمان رمضانی و محمدرضا عباسی هر دو به هوا پریدند و برخورد سر آنها باعث شد بازی دقایقی متوقف شود و باعث آسیب دیدگی رمضانی از ناحیه بینی شد.

دقیقه ۵۰: سانتر فولادی ها و جا ماندن عارف غلامی مدافع استقلال، ساسان انصاری را در محوطه جریمه با حسینی تک به تک کرد و  گلر استقلال با جسارت بیرون آمد و توپ را جمع کرد.

گل اول استقلال: در دقیقه ۵۳ در حالی که فولادی از آغاز نیمه دوم حملاتی را روی دروازه استقلال داشتند، سانتر حردانی برای حسین زاده و شوت او از زاویه بسته گل اول استقلال را رقم زد.

دقیقه ۶۰: حمله فولاد تا محوطه جریمه ادامه پیدا کرد که حسینی اجازه ضربه زدن به انصاری را نداد.

دقیقه ۶۵: بازیکنان فولاد توسط پریرا ضربه کرنر به دست اوردند که در نهایت این فرصت هم ثمری برای فولادی ها نداشت.

دقیقه ۶۸: تعویض در استقلال. آرمان رمضانی بیرون رفت و سعید مهری جای او را گرفت. سه دقیقه بعد حسین زاده کارت زرد گرفت.

گل دوم استقلال: در دقیقه ۷۳ کرنر فولاد از جناح چپ استقلال تبدیل به ضد حمله شد که حردانی که پاس گل اول استقلال را داده بود این بار خودش با یک شوت کات دار زیبا از روی خط محوطه جریمه موفق به گلزنی شد. حردانی بخاطر گل زدن به تیم سابقش شادی هم نکرد.

دقیقه ۸۰: تعویض در استقلال،  حسین زاده  جایش را به ارسلان مطهری داد.

دقیقه ۸۶: فولادی که با تعویض های هجومی نکونام یک پارچه حمله شده‌اند. توپ توسط حیدریه از بالای دروازه استقلال با اختلاف کمی بیرون رفت.

گل اول فولاد: دقیقه ۹۴ کوشکی بازیکن تعویضی فولادی ها در محوطه جریمه بدون مزاحمت مدافعان استقلال به توپ ضربه زد و دروازه حسینی را باز کرد.

دقیقه ۹۵: ضد حمله بازیکنان استقلال از جناح راست اما توپ به بازیکنان استقلال در محوطه جریمه نرسید و مدافعان فولاد توپ را دفع کردند.

با برد استقلال در اهواز، آبی‌ها 63 امتیازی شدند و اگر پرسپولیس نتواند امشب به پیروزی مقابل سپاهان برسد عملا شانس قهرمانی را از دست خواهد داد. 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی