تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ازدواج جمشیدی با چهره اینستاگرامی؛ همسر پژمان کیست؟

اگر چه خبر ازدواج پژمان جمشیدی اعلام شد، اما هنوز هویت همسر او پنهان مانده است. با این حال یک روزنامه ورزشی جزئیاتی دیگر از ازدواج پژمان جمشیدی را منتشر کرد.

کد خبر: ۱۲۹۴۸۸
۱۰:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

ازدواج جمشیدی با چهره اینستاگرامی؛ همسر پژمان کیست؟

دیدارنیوز: سام درخشانی از ازدواج قریب الوقوع پژمان جمشیدی خبر داد.

خبر ازدواج پژمان جمشیدی نخستین بار در برنامه خندوانه اعلام شد. سام درخشانی که در فیلم‌های زیادی زوج هنری پژمان بود خبر ازدواج پژمان جمشیدی را اعلام کرد. 

همسر پژمان جمشیدی کیست

پژمان جمشیدی که حضور فوق‌العاده موفقی در دنیای سینما داشته و اینروز‌ها با نمایش آن سوی آینه روی صحنه تئاتر حضور دارد، سوژه خبر بسیار مهمی بود که دیشب در برنامه خندوانه به صورت مستقیم و غیرمستقیم اعلام شد.

آن‌هایی که این برنامه را دیدند، حتما متوجه آن بخش از صحبت‌های سام درخشانی زوج هنری جمشیدی شدند که خبر نامزدی دوست صمیمی‌اش را اعلام کرده است. گویا جمشیدی چند ماه قبل نامزد کرده و احتمالا طی چند هفته آینده به صورت رسمی این موضوع را اعلام خواهد کرد.

همسر بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی، مثل او اهل دنیای هنر و حتی ورزش و فوتبال نیست، ولی گویا یکی از فعالان حوزه اینستاگرام است که صفحه‌ای بالای ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد و البته از فعالان اقتصادی تبلیغات هم هست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی