تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آغاز اجرای تفکیک زباله از مبداء در اهواز

شهردار اهواز گفت: طرح تفکیک زباله از مبداء به تدریج در مناطق مختلف این کلانشهر اجرا می‌شود.

کد خبر: ۱۲۹۳۶۲
۰۹:۵۵ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

دیدار نیوز: رضا امینی گفت: کار‌های لازم برای دریافت وام ۴۰ میلیارد تومانی که دولت برای راه اندازی سایت صفیره اختصاص داده بود، انجام شده است.

شهرداری اهواز می گوید: پس از این مدت، شهرداری با پیمانکاران فعلی با شرایط جدید و اجرایی فرایند عملیاتی موردنظر قرارداد منعقد می‌کند و پیمانکاران براساس توافق‌هایی که انجام می‌شود، باید مخازن بزرگ زباله از سطح شهر جمع آوری شوند، زیرا باعث آلودگی شهر، نارضایتی برخی شهروندان، تجمع برخی جانداران و همچنین تجمع زباله گرد‌ها شده اند.

به گفته امینی تفکیک زباله از مبداء که در بسیاری از شهر‌های کشور در حال اجرا است، در منطقه ۸ نیز به صورت آزمایشی آغاز شده و به تدریج در سایر مناطق اجرایی می‌شود.

او گفت: برنامه مربوط به جمع آوری زباله‌های خشک طراحی و در تلفن‌های همراه شهروندان نصب می‌شود و به شهرداری اطلاع می‌دهند تا خودرو‌های اختصاصی حمل بازیافت خشک شهرداری به درب منزل مراجعه کنند و پسماند‌ها را تحویل بگیرند.

به گفته امینی پس دریافت زباله‌های خشک، مبلغی به عنوان هدیه به شهروندان تحویل داده می‌شود و زباله‌ها مستقیم به سایت صفیره منتقل خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی