تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

وزیر کشور: فقط قیمت چهار کالا تغییر می‌کند؛ قیمت حمل‌ونقل بالا نرود!

با وجود گرانی شدید کالاها در ایران، احمد وحیدی، وزیر کشور می‌گوید در طرح اصلاح یارانه‌ها، فقط قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن می‌تواند تغییر پیدا کند.

کد خبر: ۱۲۹۳۴۵
۰۸:۱۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

وزیرکشور: فقط قیمت چهار کالا تغییر می‌کند؛ قیمت حمل‌ونقل بالا نرود!

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: در طرح اصلاح یارانه‌ها، قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن می‌تواند تغییر پیدا کند و هیچ کالای دیگری حق افزایش قیمت ندارد.

احمد وحیدی در گفتگویی با اشاره به تصمیمات دولت برای اجرای سیاست اصلاح نظام یارانه ای، اظهار کرد: در طرح اصلاح یارانه، قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن می‌تواند تغییر پیدا کند و هیچ کالای دیگری حق افزایش قیمت ندارد. از سویی هیچ فردی اجازه ندارد با توجیه اینکه این ۴ قلم کالا گران شد، قیمت حمل‌ونقل و سایر کالا‌ها را بالا ببرد، چون جبران هزینه در این طرح دیده شد همچنین به مصرف‌کنندگان این چهار قلم کالا بدلیل گران شدن آن‌ها یارانه پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردمی کردن یارانه‌ها و عادلانه کردن آن گام مهمی است، ادامه داد: گام بزرگی در اقتصاد شروع شد که به شکوفایی کشور می‌انجامد و اهداف مهمی را دنبال می‌کند و یکی از مهمترین اهداف طرح بزرگ اقتصادی این است که یارانه‌های دولت به دست مردم برسد.

وحیدی با بیان اینکه بر اساس برآورد‌ها ۳۰ درصد یارانه‌ها به دست مردم می‌رسد، افزود: این گام بزرگ ما را به سمت عادلانه کردن یارانه‌ها جلو می‌برد و مردم در سطح استان ها، شهر‌ها و روستا‌ها از نعمات این اصلاح یارانه‌ای برخوردار خواهند شد، بنابراین لازم است این کار به شکل بسیار قوی در همه سطوح، مدیریت شود.

وزیر کشور گفت: یکی از وظایف استانداران این است که کاملاً این موضوع را دنبال کنند.

وحیدی گفت: الآن اختیارات خوبی به سازمان تعزیرات به ویژه در حوزه کنترل واگذار شد، تعزیرات قبلاً یک مقداری محدودیت داشت و با اختیارات جدیدی که به آن‌ها داده شد می‌توانند نسبت به کنترل قیمت‌ها اقدام کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی