تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فرمول یک؛ ورستپن در حضور بکام و جردن فاتح میامی شد

مکس ورستپن، رانندی هلندی تیم ردبول با شکست رقیب اصلی خود شارل لکرک از تیم فراری، قهرمان پنجمین گرندپری فرمول یک فصل در شهر میامی آمریکا شد.

کد خبر: ۱۲۹۱۴۲
۰۹:۵۱ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

فرمول یک؛ ورستپن در حضور بکام و جردن فاتح میامی شد

دیدارنیوز: مکس ورستپن راننده هلندی تیم ردبول با ثبت زمان بهتری نسبت به سایر رقبا، فاتح پنجمین گرندپری فرمول یک فصل شد.

مرحله پنجم از مسابقات فرمول یک قهرمانی جهان، بامداد امروز (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ به وقت تهران) در پیست «اوتودروم» شهر میامی گاردنز واقع در ایالت فلوریدای آمریکا برگزار شد که در پایان ۵۷ دور این مسابقه این مکس ورستپن راننده هلندی تیم فرمول یک بود که موفق شد با ثبت زمات یک ساعت و ۳۴ دقیقه و ۲۴ ثانیه زودترر از سایر رقبا از خط پایان بگذرد و فاتح گرندپری میامی شود.

شارل لکرک از تیم فراری نیز با اختلاف ۳.۷۸۶ ثانیه نسبت به ورستپن دوم شد و کارلوس ساینس هم‌تیمی او هم با اختلاف ۸.۲۲۹ ثانیه نسبت به نفر اول، در رتبه سوم به کار خود پایان داد. لوئیس همیلتون از تیم مرسدس هم با اختلاف ۲۱.۵۸۲ ثانیه نسبت به فرستاپن در رتبه ششم قرار گرفت.

پنج راننده از جمله سباستین فتل از تیم استون مارتین آرامکو مرسدس از خط پایان نگذشتند و میک شوماخر پسر مایکل شوماخر افسانه‌ای هم از تیم هاس فراری با ۷۳.۳۰۵ ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده پانزدهم به کار خود پایان داد.

در رده بندی کلی رانندگان، شارل لکلرک با ۱۰۴ امتیاز، مکس ورستپن با ۸۵ امتیاز و سرخیو پرس با ۶۶ امتیاز، اول تا سوم هستند. لوئیس همیلتون هم با ۳۶ امتیاز در رده ششم ایستاده است.

در جدول رده‌بندی تیمی نیز تیم فراری با ۱۵۷ امتیاز پیشتاز است و تیم‌های ردبول و مرسدس هم به ترتیب با ۱۵۱ و ۹۵ امتیاز در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

گرندپری بعدی در پیست «بارسلونا - کاتالونیا» اسپانیا برگزار خواهد شد.

فرمول یک؛ ورستپن در حضور بکام و جردن فاتح میامی شد

افراد مشهور زیادی در گرندپری فرمول یک میامی حضور پیدا کردند. دیوید بکام ستاره پیشین منچستریونایتد و رئال مادرید، لبران جیمز فوق ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، مایکل جردن اسطوره بسکتبال آمریکا و تیم شیکاگو بولز، تام بردی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال آمریکایی، اشتون کوچر بازیگر هالیوودی، دواین وید بسکتبالیست بازنشسته آمریکایی و خواهران ویلیامز تنیس‌بازان سرشناس آمریکایی از جمله این افراد بودند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی